Hop til indhold
Maxxx6000

Ginaree, Langelinie, Vejle.

Recommended Posts

Guest lurik

Hey

At dømme på billedet af "mutter" på forsiden er det Mora Thai Massage i ny udgave, aner dog ikke om det er sandt, har aldrig været der. Var en tur forbi da samme sted hed Body Thai Massage, og der fik jeg en ganske udemærket behandling af den smukkeste thaipige jeg har mødt til dato.

Mora har jeg aldrig selv besøgt og der er blandede anmeldelser af hende herinde, tingene er jo smag og behag. Jeg har prøvet at bestille tid hos Mora før, men det gik i hårdknude og så fik jeg at vide at hun ikke ville give mig massage og ville spærre mit nr. - det blev jeg lidt forbløffet over da jeg skrev pænt, roligt og ordenligt, og bare ville høre om den foreslåede tid kunne rykkes en 1/2 time... Det var åbenbart nok til at tænde hende af. Bekymrede mig sådan set ikke så meget om det, da er masser af steder i Vejle man kan besøge og få en ordenlig service, så det gør jeg da bare istedet :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i mandags. Blev mødt af 'Nana', det er hende her:

119f4e950c37184b558aea1127adfd2e.jpg

En meget sød pige som giver nok en af de bedst massage jeg har haft i lang tid. Hun taler ikke meget dansk, heller ikke meget engelsk. Efter næsten en time, fik jeg spørgsmålet om jeg vil har mere, om bare en hj eller body to body. Jeg valg body to body, men der var ikke meget body to body i det. Så spare de penge der. Der er ikke mulighed for mere hos hende, men hun sagde der var hos hendes veninde, til 1500kr.  Men en fantastisk massage gav hun ihvertfald.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...