Hop til indhold
møgsvinet

Line - ny pige hos Winner i Århus

Recommended Posts

Jeg fik tirsdag aften besked om at der ville komme en ny pige på Winner onsdag, så jeg måtte selvfølgelig forbi og kigge nærmere på hende. Det er jeg sgu glad for at jeg gjorde.

Line er 30 år gammel, ca. 165 høj og ca. 55 kg. Et smukt ansigt og en meget flot figur. Desværre, efter min mening, har brysterne fået lidt for meget hjælp - de er en kunstig D-/E-skål. Missen er indbydende og glat.
Det var rigtig thaimassage uden olie men med tryk og stræk hvor hun også bruger knæ og fødder undervejs i massagen. Massagen var lidt vel hurtigt overstået, men så var der jo god tid til afslutningen - og det viste sig nu ikke at være så ringe ... Hold da op en afslutning jeg fik. Det var nærmest hvad jeg vil kalde GFE. Hun var intens, nærværende, kælende og der blev givet masser af kys og et (for den slags steder) relativt langt forspil. Hun holdt sig ikke tilbage undervejs og virkede til at nyde det ret meget.
Da vi var færdige blev jeg budt vand eller cola og om jeg ville have et bad ... prisen var standard.

Det bliver næppe sidste gang jeg besøger hende. Hun er sgu en dejlig pige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke du skal regne med link, @Knægten. Det er meget sjældent, at der er link til disse steder - i hvert fald i Århus. Ikke så ofte de har en hjemmeside eller Facebook profil - og kun få af dem annoncerer via Annoncelight, lokalavis osv... Du kan selvfølgelig finde dem på Thailisten Vest :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...