Hop til indhold
onkelanders

Mere guf hos i Fredericia hos Sumas

Recommended Posts

Så har jeg været forbi Sumas igen. https://annoncelight.dk/showad/195914

Jeg måtte lige se, om jeg kunne få en gentagelse af min gode oplevelse med Sa. Men ak og ve. Hun var optaget, da jeg ankom, og jeg havde undladt at bestille tid, så spørgsmålet var, om jeg skulle vente eller prøve en af de andre piger. Jeg har aldrig været stor fan af at sidde og vente på, at en pige blev ledig, og da jeg samtidig fik tilbud massage af to piger med mulighed for afslutning fra den ene, så var det en no brainer.

Jeg snakkede kort med Surinta, og hun præsenterede de to piger som Bella og Sara, hvilket de jo næppe hedder, men skid hul i det. De talte ikke engelsk, men i dette tilfælde var ord også overflødige.

Det var dejligt at få massage på det store skrog af hele fire hænder. De gik til den og mine muskler fik en ordentlig tur i den thailandske blender.

Det var ikke den hårdeste massage, som jeg har oplevet, men den var godkendt. Jeg havde aftalt med bordelmutter, at jeg skulle have fuld pakke af Bella, så da lysten var i top blev hende den anden vinket ud af rummet, og så kunne jeg ellers nyde Bellas selskab på tomandshold.

Det var ligesom med Sa en ganske godkendt oplevelse at være sammen med Bella. Indlevelsesevnen og smilet virkede ærligt. Hun var sød og meget tålmodig og flyttede sig velvilligt rundt efter mit forgodtbefindende, så jeg kan kun anbefale fuld pakke med hende.

Jeg måtte slippe 1.500 for en times behandling fordelt på en halv times massage af de to piger og så en halv times hygge med Bella, og selvom det lige var dyrt nok efter min smag, så var pengene egentlig godt givet ud, når jeg skal vurdere helhedsoplevelsen.  (Bella er hende til venstre på foto fem i den røde kjole)

 

Det ser ud til, jeg har fundet mig et fast pit stop, når jeg rammer det jyske!

Redigeret af onkelanders

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...