Hop til indhold
Guest Aros

Jeniffer Romantica, København

Recommended Posts

Hej Borende X

Helt enig i din fortolkning af Studinebabens syn på mænd, men samtidig må jeg udtrykke min klare respekt, for at hun så klart har givet sin holdning til kende i denne tråd.

Respekt for det :!: 

Der er nok en del kolleger til hende, og frisører for den sags skyld der deler hendes syn på kunder.

Men i begge fag spilles der et skuespil, af nogle, af andre ikke, men dem der er gode til at spille skuespil leverer ofte en sublim service..

Og jeg synes rent ud sagt at såvel Studinebaben, som diverse dygtige frisører fortjener at beholde deres stamkunder, selvom de river dem ud af deres egne vildfarelser om egen betydning, den dyrebare tid mændene har betalt for.

For kommer de ikke mere efter at de har fået punkteret deres egne illusioner ved at læse en udøvende piges åbenhjertige mening, om mænd og sådan som hun ser på mig.

Så er det dybest set ikke Studinebabens fejl, men deres egen naivitet omkring, såvel at blive klippet i stolen hos frisøren, som at få god sex i sengen leveret af Studinbaben.

At jeg skulle have besøgt Studinebaben, og ikke have holdt mig tilbage med at udnytte tiden, kan jeg kun få til at stemme med min deltagelse i Trine Teases ene arrangement FKK København, og hos Club Mon Cherie de gange de afprøvede det tyske FKK koncept.

Ja her udnyttede jeg tiden og nød det i fulde drag, men det var ikke under de 30 minutters sex jeg købte hver gang, men i loungen før og efter, hvor jeg rigtig nok både blev længe, og talte meget under mine besøg.

Desværre nåede disse arrangementer ikke at udvikle sig til at der kom nok mænd, der købte nok sex hver gang, og det er jeg den første til at beklage, at konceptet ikke fik mere tid til at blive udviklet, og forsøgt nye veje til at lykkes med begge de 2 fantastiske initiativer.

Jeg tror stadig på at det vil kunne lykkes med en klub, med lukkede arrangementer for medlemmer.

Måske var det den åbne adgang fra gaden, som der ikke nåede at blive mange nok mænd til, som turde det ?

Men jeg har aldrig troet at pigerne har taget mig for andet end pengenes skyld, og har heller aldrig givet udtryk for andet ;)

Men jeg tillader mig nu stadig at opponere mod den indstilling at mange af ens gæster, som har betalt for 30 minutter, er flinke nok til at gå efter mellem 15 og 25 minutter, for at give plads til tiden til den næste gæst som har bestilt 30 minutter.

Men ja, jeg mener at et hus skal kunne rumme at venten med en kop kaffe i et lukket rum for sig, et bad før og efter, og tid til at komme i tøjet skal kunne lade sig gøre helt uafhængig af den tid man har købt til sex, om det så er 30 eller 60 minutter, det er ligegyldigt, hvis manden ønsker at være sammen med pigen i samfulde 30 eller 60 minutter.

Sidstnævnte har jeg så sjældent gjort, heller ikke til omtalte helt fantastiske klub arrangementer i Rødovre.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 53 minutter siden:

t heldigvis ikke være. Man kan sagtens ha færre gæster pr vagt og give god tid og service uden at dø af sult ;-) I min butik er de 30 min fra vi begge er klar og til vi rejser os fra sengen, derudover er der tid til bad både før og efter. Og pause til mig bagefter.

Styring af tid kan man klare med en alarm på iPhonen eller ve

Jeg holder til privat/diskret :) Jeg er en af de mere anerkendte og anmeldte piger på denne side - så jeg kan roligt sidde og gemme mig bag skærmen og komme med diverse problematikker og vende og dreje dem uden at det har konsekvenser for mig som GP. 
Jeg elsker sexen og de faste gæster jeg har - det er dem som finansere mine dyre fornøjelser her i livet. Jeg har bare ikke noget til overs for jer som ikke kan respektere pigernes tid og desuden ønsker mere end I har betalt for. For det er det tråden her handler om ! 

Jeg vil blæse på de GP'er som sidder og kommentere her på tråden. "Åh jo mere jeg slikke mændene på EG op af ryggen jo bedre" - likes likes likes... 

Jo jo, men hvis du vil have en fast og god forretning må man være hård. Man kan ikke bare smile sig igennem denne branche som så mange af jer naive mænd tror og piger med. I tror vel også at sexen med jer er det bedste vi nogensinde har prøvet. Men det hele handler jo om skuespil..  Det hele handler jo sådan set om at i aldrig kunne være sammen med så unge piger og smukke hvis ikke I betalte for det. Samtidig tror i også at I er guder i og uden for sengen som skal belære GP'er om hvordan det hele hænger sammen ! Sådan fungere det ikke her og det er nok også derfor jeg er respekteret og anerkendt . 

 

For ikke at afspore denne tråd yderligere og holde sig til Jennifer :) Så ser du bare smask hamrende dejlig ud :)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Undskyld for yderligere afsporing, men hold da op Studinebabe, det er et servicefag og det er mændene vi lever af.... Det er muligt at dit koncept er så mange ind som muligt, men sådan behøver det heldigvis ikke være. Man kan sagtens ha færre gæster pr vagt og give god tid og service uden at dø af sult ;-) I min butik er de 30 min fra vi begge er klar og til vi rejser os fra sengen, derudover er der tid til bad både før og efter. Og pause til mig bagefter.

Styring af tid kan man klare med en alarm på iPhonen eller ved at kigge lidt på uret undervejs ;-) 

Jeg "lever ikke af mændene". Måske gør du? Det håber jeg ikke. Så kør du din butik som du vil. 

Mændene kommer til mig - og hvis der er 20 som hopper fra pga et indlæg på EG så fint med mig :) Så er der 80 andre som ved hvad jeg står inde for og IKKE gider ! Du er mere end velkommen til at bruge masser af tid på dine gæster. Du gør det vel heller ikke for pengene... Vel? ;)
 
 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg "lever ikke af mændene". Måske gør du? Det håber jeg ikke. Så kør du din butik som du vil. 

Mændene kommer til mig - og hvis der er 20 som hopper fra pga et indlæg på EG så fint med mig :) Så er der 80 andre som ved hvad jeg står inde for og IKKE gider ! Du er mere end velkommen til at bruge masser af tid på dine gæster. Du gør det vel heller ikke for pengene... Vel? ;)
 
 

Og du sidder vel på en 10:00-22:00 vagt på et eller andet bordel for af have max 3 gæster du kan give massssser af god tid.... ;) Så er det sgu en speciel forretning du kører...

Redigeret af Studinebabe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 9 minutter siden:

 Jeg har bare ikke noget til overs for jer som ikke kan respektere pigernes tid og desuden ønsker mere end I har betalt for. For det er det tråden her handler om ! 

JFor ikke at afspore denne tråd yderligere og holde sig til Jennifer :) Så ser du bare smask hamrende dejlig ud :)

Nej, det er ikke det tråden handler om. Den handler om Jennifer. Det er en anmeldelse ikke en diskussion. Resten - inklusive diskussionen - er afsporing.

Jeg HAAADER folk der ikke kan respektere andres tid. Fandme irriterende at folk spilder ens tid med afsporinger og påstår at tråde handler om noget de slet ikke handler om. 

Du har dog ret i at Jennifer ser hamrende dejlig ud.

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvtillid er vist ikke blandt Studinebabens største mangler. Skulle nogen pisse på mig for mine egne penge på den måde, som Studinebabens indlæg giver udtryk for, opsøgte jeg hellere én, der udbød den ægte ydelse.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Studinebabe skrev, for 3 timer siden:

Vi kunne jo sige at gæsterne måtte punge ud med 50kr pr minut efter tiden er gået. Så kan vi se om de fik fart på og kom ud af døren. 

 

MEN HUSK PÅ - husleje  skal betales, tlf dame skal også, annoncer osv. Også kommer pengene  til mig selv. Konceptet er at få så mange igennem på en dag. Ind - sexe - ud. 

Hvorfor skulle man ellers være på vagt? Du er vel en af dem der er så naive at du tror det hele handler om dig og hvis pigerne siger du er sød, så lever du på det resten af ugen. Vor herre bevares.

Jeg er for træt af denne branche og mænd som dig til lukke munden ! Det første halve år gik det sikkert ! Men man bliver træt ! Og man gider ikke ! 

Gæsterne betaler for tid og ydelser. Drop nu alt det andet fis ! 

Og Jennifer gør stadigvæk det eneste rigtige med tlf dame og på trods af banken levere hun jo tydeligvis stadig top. 

 

Føj for en muggen fredspibe  ;)

Har du nogensinde tænkt på hvordan samfundet fungerer udenfor den verden du er i ?

Folk der booker tider hos lægen, tandlægen o.s.v. - og så bare bliver væk. 

Folk der har en tid hos lægen, tandlægen o.s.v. og lige skal have løst et eller flere problemer end den tid der var booket kunne rumme, så de øvrige patienter må finde sig i den forsinkelse det føre med sig.

Forestil dig at der blev banket på døren, var lamper der lyste og ure der ringede når den bookede tid var gået - nej vel ?

Tror at lægen vil være enig med dig i det med at forretningen skal køre - hurtigt ind og hurtigt ud  - men sådan er verden jo bare ikke altid skruet sammen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 26 minutter siden:

Føj for en muggen fredspibe  ;)

Har du nogensinde tænkt på hvordan samfundet fungerer udenfor den verden du er i ?

Folk der booker tider hos lægen, tandlægen o.s.v. - og så bare bliver væk. 

Folk der har en tid hos lægen, tandlægen o.s.v. og lige skal have løst et eller flere problemer end den tid der var booket kunne rumme, så de øvrige patienter må finde sig i den forsinkelse det føre med sig.

Forestil dig at der blev banket på døren, var lamper der lyste og ure der ringede når den bookede tid var gået - nej vel ?

Tror at lægen vil være enig med dig i det med at forretningen skal køre - hurtigt ind og hurtigt ud  - men sådan er verden jo bare ikke altid skruet sammen.

 

Hvordan kan du sammenligne det med en læge som er betalt af det offentlige ? Han får betaling via sygesikringen !

En tandlæge betaler du for det arbejde han/hun udfører og mere hvis der skal laves yderligere. Så der bliver du også afkrævet ekstra betaling for ekstra arbejde/tid.

Nej, sammenlign det med en advokat eller konsulent. Tror du at de tager samme betaling for en "konsultation" om den tager en halv time eller en time? Nej, de tager for pr påbegyndt time. Så det er tomater og agurker du sammenligner min ven:)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey hey hey alle folkens.. Ingen grund til at skændes.. Fred og fordragelighed er da meget bedre.? 

Men bare for lige at uddybe så er bad før og efter ikke med i de 30 min hos mig.. Tiden starter når jeg kommer ind igen efter at have modtaget penge og været ude med dem.. 

Jeg synes for mig at banket på døren er bedst.. Jeg ville have svært ved at koncentrere mig hvis jeg selv skulle holde styr på det.. Også selvom det så måske var min mobil der spillede musik.. Men det jo nok forskelligt fra pige til pige.. Og var bankeriet virkelig et kæmpe problem er jeg da serviceminded nok til at vi kunne finde en anden løsning:P.. Bankeriet på døren når man besøger mig er nok til dels min skyld fordi jeg er så høfligt anlagt at jeg ikke bryder mig om at afbryde for lige at råbe "JAAA" ud af døren.. Fordi når det er råbt hamre telen ikke mere på døren medmindre man har en aftale siddende og vente.. Hehe.. Men det virker bare så uhøflig at afbryde.. Og så at skulle hive mig selv ud af en dejlig samtale evt er sku heller ikke nemt for mig.. Hahaha.. 

Mangt en tele hader mig fordi jeg ikke lige få råbt "JAAA".. Så tro mig i er ikke de eneste der finder banket på døren irriterende.. Telerne hader lige så meget som jer når de er nødt til at blive ved.. Jeg har bare virkelig svært ved at få "smidt" mine gæster ud.. 

 

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

...Og således fik Jennifer det sidste ord i denne anmeldelse af hende. Resten må I tage i Generel debat.

-Ledvogter 

  • Synes godt om 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...