Hop til indhold
gerog

Intet glemt - Intet tilgivet: De forkælet møgunger fra Ungdomshuset

Recommended Posts

gerog skrev, 1 time siden:

Nu er tosserne, der støttet ungdomshuset på gaden igen i Kbh.
De smadre butiksruder og opfører sig som idioter.

Lysten til at skyde dem er stærkt stigende hos undertegnet.

http://www.bt.dk/krimi/lige-nu-stor-demonstration-i-koebenhavn-melding-om-stenkast-mod-politiet

Mikkel Anderson:

"Hvor er det dejligt, som alting bevæger sig cyklisk. Om et par dage har vi krokus og erantis overalt, fordi det er forår, og om et par timer har hjernedøde autonome smadret noget af deres nabolag, fordi ungdomshus."

KF.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

VANDALER!!!!

Er du nu sikker på, det kan gøre det?. Der er ganske sikkert en vældig overvægt af kommende og nuværende EL vælgere iblandt, bare for at tage én ting :D

KF.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 10 minutter siden:

Er du nu sikker på, det kan gøre det?. Der er ganske sikkert en vældig overvægt af kommende og nuværende EL vælgere iblandt, bare for at tage én ting :D

KF.

Bear vil sikkert give DF skylden for det hele :lol: 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Unge menneske der er vrede og andre mennesker som vil skyde andre vrede menneske sikke en vrede ( selvfølgelig er det skjult sarkastisk )

Hvorfor er de vrede? Jeg ved det ikke bliver man pisset på gentagende gange tyrer man til yderligheder. menneskelig natur ret primitivt og når nu politiet nu også angriber dem der står for lov og orden ( temmelig dobbeltmoralsk men hvem vil ikke beskytte sig selv.

Jeg ved ikke hvordan det går derinde i København måske er det bare et storm i glas vand. Hvor sensationens journalisterne higer efter at have noget at snakke om

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 8 minutter siden:

Unge menneske der er vrede og andre mennesker som vil skyde andre vrede menneske sikke en vrede ( selvfølgelig er det skjult sarkastisk )

Nu er det ikke vrede mennesker jeg ville skyde, men voldelige autonome der udøver hærværk i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 59 minutter siden:

KF.

Er det en af dine berømte "mavefornemmelser"?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 time siden:

Er det en af dine berømte "mavefornemmelser"?

Savner du en recitation af, hvad venstrefløjsk er for noget?.

KF.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 42 minutter siden:

KF.

Der er beviseligt også idioter, der stemmer LA.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
KF skrev, for 6 timer siden:

KF.

Og du af, hvad McCarthyisme er for noget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 10 timer siden:

Nu er det ikke vrede mennesker jeg ville skyde, men voldelige autonome der udøver hærværk i byen.

Det er en "rigtig god indgang* til problemet

Hvordan tror du så det vil gå

Misforstå mig ikke, jeg synes selv det er utilgiveligt, at opføre sig som de har gjort, men det løser nok ikke lige problemet, at bruge din metode

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 7 timer siden:

Men, de er "stålsatte" ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vildmand skrev, 1 time siden:

Det er en "rigtig god indgang* til problemet

Hvordan tror du så det vil gå

Misforstå mig ikke, jeg synes selv det er utilgiveligt, at opføre sig som de har gjort, men det løser nok ikke lige problemet, at bruge din metode

Nej det ved jeg godt.
Men det er den billigste sammenlignet med, at sætte dem ind bag de "stivet gardiner".

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 8 timer siden:

Der er idioter i alle politiske partier. Der er ingen der har trukket frinummer på den konto ;)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er simpelthen nogle hjernedøde ekstremister!!!!! og burde behandles sådan

Hvordan hulen kan hætteklædte folk få lov at opføre sig sådan???? film lortet og første stenkast koster en tur i asfalten i aflåst benstilling. Ligger man ikke stille må der gang i kniplen indtil man ligger stille. Alle skal stilles til ansvar for hvad de ødelægger og hvis man har overfaldet en politibetjent er man sgu ikke ude af fængslet med det samme igen.

Det er simpelthen utrolig at retningslinierne ved sådanne ting er som de er. Der skal da genskabes ro og orden med det samme med alle midler. Ellers kan problemstillinger som Køln opstå, hvor politiet står og skriver rapporter imens de kigger på at hundredevis af kvinder bliver forulempet

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er ved at nå til det punkt, hvor det uvilkårligt må komme på tale at oprette en civilgarde med beføjelse til at gribe ind i den slags situationer.

Hvor vidt gardisterne skal udstyres med gummikugler eller full metal jacket skal jeg ikke her tage stilling til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 14 timer siden:

Bear vil sikkert give DF skylden for det hele :lol: 

Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 25 minutter siden:

Vi er ved at nå til det punkt, hvor det uvilkårligt må komme på tale at oprette en civilgarde med beføjelse til at gribe ind i den slags situationer.

Hvor vidt gardisterne skal udstyres med gummikugler eller full metal jacket skal jeg ikke her tage stilling til.

Hvorfor ialverden vil du ikke bare lade politiet tage sig af det? De er uddannet til det, og gjorde et glimrende job i går. 

Men jeg er sgu lidt skræmt over hvor mange herinde der åbenbart mener at der skal skydes med skarpt efter dem, det hører ikke hjemme i et demokratisk civiliseret samfund at skyde ind i folkemængder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor ialverden vil du ikke bare lade politiet tage sig af det? De er uddannet til det, og gjorde et glimrende job i går. 

Men jeg er sgu lidt skræmt over hvor mange herinde der åbenbart mener at der skal skydes med skarpt efter dem, det hører ikke hjemme i et demokratisk civiliseret samfund at skyde ind i folkemængder. 

Jeg mener ikke at det er hverken demokratisk eller civiliseret at smadre andre folks ejendom og kaste med brosten. Det kan jo koste folk liv og førlighed at blive ramt af en brosten!!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 51 minutter siden:

Følelsesmæssigt kan jeg rigtig godt følge dig, men fornuftmæssigt er det jo ikke en gangbar vej. Private militser har aldrig bragt noget godt med sig, tværtimod.

Men man kunne jo vælge at lukke kassen. En væsentlig del af de autonome er på offentlig forsørgelse, kontanthjælp, su osv. - luk kassen, det vil måske gøre det vanskeligere at rekruttere nye bøller. En del af de autonome er jo også under 18 år, så man kunne jo sende regningen til far og mor

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Og du af, hvad McCarthyisme er for noget?

KF-Cohn lever på kanten (af det patetiske) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Nej det ved jeg godt.
Men det er den billigste sammenlignet med, at sætte dem ind bag de "stivet gardiner".

Det er rigtigt....i konkurrencestaten må vi ty til de billigste løsninger...(ironi kan forekomme)

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
gerog skrev, for 3 timer siden:

Der er idioter i alle politiske partier. Der er ingen der har trukket frinummer på den konto ;)

Præcis. Og derfor er KFs bemærkning fuldstændig hjernedød:

KF skrev, for 16 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 2 timer siden:

Jeg mener ikke at det er hverken demokratisk eller civiliseret at smadre andre folks ejendom og kaste med brosten. Det kan jo koste folk liv og førlighed at blive ramt af en brosten!!!

Det er vi ikke uenige om, men retfærdiggør det virkelig at skyde ind i en folkemængde? Er det virkelig hvad du mener?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu