Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Det er ved at være nogen tid siden jeg sidst har fået ladyboy diller - er der nogle piger rundt omkring på de midtjyske thaisteder? Randers, Hobro, Viborg eller Skive?

Redigeret af HG Wells

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Synes ikke der har været noget kvalitets ladyboy/shemale siden Miss Tina forlod Skive/Ilskov området. :cry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgd hende i dag og kan kun anbefele. Ingen billede fusk, hun har virklig en drøm krop. I prisen er inkluderet alt (fx. cim, kyss, bj uden kondom). Selve oplevesle var fantastisk (jeg var kun intereseret at hun er passiv). Sted er også fint da man nemt kan skjule sin bil. Værsle er normalt stort, hyggeligt dekoreret, seng er stort (180x200).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigis skrev, for 17 timer siden:

Jeg har besøgd hende i dag og kan kun anbefele. Ingen billede fusk, hun har virklig en drøm krop. I prisen er inkluderet alt (fx. cim, kyss, bj uden kondom). Selve oplevesle var fantastisk (jeg var kun intereseret at hun er passiv). Sted er også fint da man nemt kan skjule sin bil. Værsle er normalt stort, hyggeligt dekoreret, seng er stort (180x200).

Hvad er prisen så?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 5 timer siden:

Hvad er prisen så?

Jeg har først fået en pris på 1500kr for 1 time, men vi var begge enig med 1000kr for 45min. Hvis jeg skulle besøge hende næste gang, være jeg også tilfreds med de 1500kr. I min øjne er hun det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...