Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=hotgina

Man skal noget gange tænke med andet end pi.... :D

Havde en ustyrlig lyst til et blow efter arbejde.  Og på den tid af døgnet er der ikke så mange muligheder. 

Så fandt denne pige og må sige hun lignede faktisk hende på billedet. Men det var så også det 

Jeg får sjoveren fundet frem og hun finder et gummi , at hun så er ved at kratte hovedet af den med de lange negle er ikke så fedt , hun får det sat på og kigger på klokken og siger at jeg nu har 7 minutter. 

Ville så lige mærke hendes bryster men fik af vide det kostede 150 kr ekstra og det var uden på bh'en 

Hun sutter faktisk ok og er lige ved at komme , så stopper hun og siger jeg skal skynde mig, det gentaget hun to gange og så siger jeg tak og smutter igen .

Godt nok var det billigt men nåede heller ikke at komme :D

Så gutter her er det bedre at spare jeres penge og tage en spiller i stedet for :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg vil ikke skjule, at hendes fotos giver mig en småfed på. Der er noget fascinerende ved en mørk kvinde med en hvid pik i munden :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil ikke skjule, at hendes fotos giver mig en småfed på. Der er noget fascinerende ved en mørk kvinde med en hvid pik i munden :-)

Omvendt er nu ikke at foragte..Selv jeg har en utrolig lille pik som tilgengæld og, før hun kan nå at blinke med øjnene, kommer hurtigt!!

Jeg elsker at spille den af til Interracial videoes, Feks Blacked og "My First Interracial 7" med Kirsten Scott. 

Utroligt hvad penge kan få unge piger til..

032.jpg

034.jpg

my-first-interracial-7-dvd-large.jpg

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...