Hop til indhold
Goliath2.0

Esbjerg ny Vicky

Recommended Posts

Goliath2.0 skrev, for 57 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/193894

Billede 1 og 3 er helt sikkert stjålet.

Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg ;-)   Har du været inde og besøge hende ?

Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg ;-)   Har du været inde og besøge hende ?

Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse ;-)

Jeg skal nok lade være med at skrive hvad jeg synes du burde overveje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg ;-)   Har du været inde og besøge hende ?

Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse ;-)

Læste lige din anmeldelse, nu forstår jeg hvorfor du er i så dårligt humør :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...