Goliath2.0 282 Skrevet 1. Marts, 2017 https://annoncelight.dk/showad/193894 Billede 1 og 3 er helt sikkert stjålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 1. Marts, 2017 Goliath2.0 skrev, for 57 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/193894 Billede 1 og 3 er helt sikkert stjålet. Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg Har du været inde og besøge hende ? Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 1. Marts, 2017 youngatheart skrev, for 22 timer siden: Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg Har du været inde og besøge hende ? Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse Jeg skal nok lade være med at skrive hvad jeg synes du burde overveje. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goliath2.0 282 Skrevet 1. Marts, 2017 youngatheart skrev, for 22 timer siden: Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg Har du været inde og besøge hende ? Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse Læste lige din anmeldelse, nu forstår jeg hvorfor du er i så dårligt humør 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 2. Marts, 2017 Pite skrev, den 1/3/2017 at 06:47: Se her Ja det ser jo umiddelbart mere russisk ud end polsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg