Hop til indhold

Esbjerg ny Vicky

Featured Replies

Skrevet
Goliath2.0 skrev, for 57 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/193894

Billede 1 og 3 er helt sikkert stjålet.

Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg ;-)   Har du været inde og besøge hende ?

Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse ;-)

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Det er nu ikke fordi det ikke ligner hende et eller andet sted, men ville være fint hvis du lige kom med beviser på det er stjålne billeder, da det du skriver jo lyder lidt som gætværk synes jeg ;-)   Har du været inde og besøge hende ?

Til sidst kunne du jo også måske lige have lagt dit indslag ind under det indslag der nu en gang er blevet oprettet herinde i dag, med overskrift på pigen osv. den er ikke så svær at overse ;-)

Jeg skal nok lade være med at skrive hvad jeg synes du burde overveje.

Skrevet
  • Author
youngatheart skrev, for 22 timer siden:

Læste lige din anmeldelse, nu forstår jeg hvorfor du er i så dårligt humør :rolleyes:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.