Hop til indhold
Joey Joe Joe

Vær forsigtig med "Sugarlife" på Sugardaters

Recommended Posts

Sugarlife fra Kolding vil have 3- 500 kr. for et såkaldt kemimøde. Jeg hører fra nogle 'brødre', at det sjovt kun bliver til det. Så hvis man er ude på andet end at sidde på cafe lidt og smide op til en plov for det, så prøv lykken ved andre piger/kvinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke rigtigt? Er en sb ikke også andet end sex? Hvorfor skal i fordreje alt om sex, så kan i besøge en gp? Prøv nu forhelvede at vælge det i rigtig vil istedet for at spille en gentleman, og vente til at kneppe den lille blondine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu du er så direkte, så lad mig sige, at det kan svært for os at forstå, hvorfor i GP'ere vil sidde og moralisere og lade jer forage her på forummet. Og dernæst - jeg skrev jo bare, at man skulle være forsigtig, hvis man går efter noget andet end at betale for at hilse på en SB.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu jeg en helt almindelig fyr så jeg er sku ikke nogen gp.   Forstår bare ikke i vil besøge en sb for sex når der står gper klar til jer. Det er jo selvmord.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, men sådan er det jo så forskelligt, hvad folk går og laver og synes er sjovt. Der er også tråde her på forummet, hvor emnet er GP'ere, hvis det interesserer dig mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yasin448 skrev, for 7 minutter siden:

 Det er jo selvmord.

Selvmord er at starte en generel debat om noget et andet sted end i forummet "Generel Debat" :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...