Hop til indhold

Recommended Posts

nej men der sker intet når man skriver , hun ser på ens profil og åbner mail, men åbner ikke for fotos eller skriver tilbage

hvad er din erfaring, hun virker som om hun bare leger med at være derinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyren08 skrev, for 20 timer siden:

Nogen der har erfaring med hende :)

https://sugardaters.dk/show?alias=Sara24

Havde da været dejligt hvis også du skrev det lille famøse ord "bynavn" efter pigens navn..så havde jeg vidst jeg ikke behøvede at gå ind for at se om jeg kunne hjælpe dig,da jeg så havde vidst at jeg absolut ikke havde mødt en pige der boede 200km væk fra mig ;-)

Skriv nu de to simple ting..pigens navn, samt byen det drejer sig om..det hjælper ALLE..også dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
youngatheart skrev, for 33 minutter siden:

Skriv nu de to simple ting..pigens navn, samt byen det drejer sig om..det hjælper ALLE..også dig

Tager hatten af for dit korstog - du er vedholdende ;)

trold2 skrev, for 7 timer siden:

nej men der sker intet når man skriver , hun ser på ens profil og åbner mail, men åbner ikke for fotos eller skriver tilbage

Det ville jeg tolke som om hun ikke er sindsygt interesseret - der er flere fisk ;) 

Jeg fik time priser tilbage, sagde nej tak og blev blokeret :) 

 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Sparkster skrev, for 29 minutter siden:

 

Jeg fik time priser tilbage, sagde nej tak og blev blokeret :) 

 

I hvilket pris lejde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja intet svar kan være manglende interesse

hvis jeg skriver igen , har jeg oplevet mange gange det bliver oplevet som ægte interesse og får så svar, nogle gange efter jeg har skrevet 2 til 3 gange

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kære Trold... Nej jeg kan ikke huske det, jeg kan heller ikke huske hvad jeg gav for kaffen på tanken imorges eller hvor meget jeg sparede ved at nuppe en bolle med i handlen, men jeg kan huske at kaffe var besk og bollen var tør.

Og ville jeg prale, har jeg fantasi til mere end ovenstående... Det er ikke en fiktiv pris der ville få krammet på mig... Du er vist lidt et fjollehoved ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...