Hop til indhold
Guest Frække Ida

Prof. gigolo søges!!!

Recommended Posts

Frække Ida skrev, for 5 minutter siden:

Nogle herrer foretrækker at bruge deres penge på yngre piger, nogle på ældre, nogle på erfarne og så de færreste, som ønsker besøg af en uerfaren.

Der tager du helt fejl. Der er mange, der drømmer om og nyder at lege med uerfarne piger. 

De er udfordrende at lege med, men det har helt bestemt også sin charme, og kan give et voldsomt dejligt kick.

Når det så er sagt, så er der ikke noget bedre en en pige, som kan sit kram :-) 

Venligst

French

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså 

40'isch -> check

Hot -> jeg kommer mega nemt til at svede.... så check

Proff -> Jeg er billig.... en yankeybar, en pose lakridssnørrer og penge til bussen

 

Det var da ikke så svært vel.... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 13 minutter siden:

Hvor ligger disse MANGESTORE krav henne @Romantikeren??? :o 

Når I herrer v betale en glædespige for en stund, bestiller I da vel ik en amatør??? :lol:

Nogle herrer foretrækker at bruge deres penge på yngre piger, nogle på ældre, nogle på erfarne og så de færreste, som ønsker besøg af en uerfaren.

At han ska være hot, r vel et ganske almindeligt ønske :P 

Ik sandt? ;) 

Jeg giver dig fuldstændig ret i alt hvad du siger. :)

Det med de urealistisk krav er ikke noget med dig og dine kusine at gøre. Jeg tænke at nogen kunne have så høje krav at det bliver en hæmsko. Men find nu den modne smukke mand og fortæl om det herinde, du ville få mange likes.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm, en skam man kun kan sige ja til at 40ish. Og kun være amatør mr Grey m min nyfundne slavepige :). Men pøj pøj med projektet.....der kommer vel en anmeldelse :ph34r:

Ps. Jeres billeder er super frække

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
postmand skrev, 1 time siden:

Hmm, en skam man kun kan sige ja til at 40ish. Og kun være amatør mr Grey m min nyfundne slavepige :). Men pøj pøj med projektet.....der kommer vel en anmeldelse :ph34r:

Ps. Jeres billeder er super frække

Tak @postmand :) 

Uhh, tør jo ik at garantere en anmeldelse, så får de jo nok præstations angst, d ville j i hvert fald få, hvis j vidste på forhånd, at der fulgte en anmeldelse efter besøget :ph34r:

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, Lige nu:

Tak @postmand :) 

Uhh, tør jo ik at garantere en anmeldelse, så får de jo nok præstations angst, d ville j i hvert fald få, hvis j vidste på forhånd, at der fulgte en anmeldelse :lol:

 

Det er en hemmelighed mellem os tre:). Det kan være @Kamilla K vil anmelde mig ;). Jeg kan dog ikke på fredag, min magic wand skal først lige have lidt strøm på:wub:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 12 timer siden:

Haha det kunne jeg, men ligner bare ikke en på +40. Men igen, jeg bruger jo en god ansigtscreme haha.

Iøvrigt er jeg færdig med at lyve

 Har gjort det de sidste 4 år på arbejdet.

Det er dumt, især hvis man er farveblind og arbejder i en farvehandler :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea

Det blir en god dag på fredag..  Glæder med mig til at guide ham så jeg kan modtage en multiorgasma..  Og det sku en go fornemmelse og frækt og få lov og betale :) ser frem til en fantastisk time sammen med dig og vores egen bestilte gigolo :) dejlig dag til alle på eroguide og dejligt med så meget respons..  Jeg er sikker vores mand er den rette!  Ønsk Oz da lige god fornøjelse :)) knus og kys herfra <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

YEEEEES jeg er 40-ish.... og dybt professionel i min ageren

OH NO.... jeg er om ikke fyrre, fed, og færdig... så dog en grim, lavstammet og halvskaldet mandsling med en lille pik, der til gengæld kommer hurtigt... Heldigvis har jeg en utiltalende personlighed... ;-)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men I kan da købe mig. Husk dog at det er dyrt hvis I skal have sprøjt og endnu dyrere hvis I skal sluge. 

Men ok. Siden I henvender Jer herinde kan I få lov at udnytte mig hele natten for en halvtredser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
NoobGPexplorer skrev, for 41 minutter siden:

Nå men I kan da købe mig. Husk dog at det er dyrt hvis I skal have sprøjt og endnu dyrere hvis I skal sluge. 

Men ok. Siden I henvender Jer herinde kan I få lov at udnytte mig hele natten for en halvtredser. 

Griner :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Ea skrev, for 2 timer siden:

Det blir en god dag på fredag..  Glæder med mig til at guide ham så jeg kan modtage en multiorgasma..  Og det sku en go fornemmelse og frækt og få lov og betale :) ser frem til en fantastisk time sammen med dig og vores egen bestilte gigolo :) dejlig dag til alle på eroguide og dejligt med så meget respons..  Jeg er sikker vores mand er den rette!  Ønsk Oz da lige god fornøjelse :)) knus og kys herfra <3

 

Husk anmeldelse:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miss Ea skrev, for 44 minutter siden:

Griner :))

:)

Har lige checket din profil. Du er godt nok hot må jeg sige. Især for en total nybegynder i dette univers som jeg. 

Med andre ord er min pris til forhandling. XD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er næsten 40 ish og kan godt agerer "hot" gigolo... det skal ikke koste jer meget og tilgengæld er det også hurtigt overstået :-) 

god fornøjelse med det i øvrigt ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå men som 50'årig er jeg vel også 40'ish - jeg ligner en latino da jeg har lige så meget kropsbehåring som de. Har samme størrelse som de fleste latinoer, dvs. lavere end den typiske danske mand, og har samme vægtgennemsnit som flertallet af latinoer på den alder ;-)  Holder efter sigende lang tid....

You call - I answer :-)

Redigeret af Pogo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu lige før at en gammel stodder som jeg overvejer at blive proff når man ser sådan en tråd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Ea
NoobGPexplorer skrev, den 1/3/2017 at 18:54:

:)

Har lige checket din profil. Du er godt nok hot må jeg sige. Især for en total nybegynder i dette univers som jeg. 

Med andre ord er min pris til forhandling. XD

Smiler..  Tak og vi skal da nok ha dig i tankerne hvis vores gigolo aflyser :)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

En skam.

jeg passer ellers perfekt på hvad i søger. Jeg er endda mega dyr. Især hvis det skal være i Vejle :D

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
postmand skrev, den 5/3/2017 at 23:18:

Håber i havde en dejlig dag:D....må vi hører :wub:?

D blev desværre ik t noget alligevel, da  vi ik ku få tiderne t at passe sammen:angry: Grrr!!!

Så vi stadig på jagt efter vores PROFESSIONELLE gigolo!

Ka sg godt sætte mig ind i jer mænners situation nu, når I simpelthen bare ik ka finde hende dér den HELT rette...:huh:

GIIIIIIIIIG !!! :shock:  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 23 timer siden:

D blev desværre ik t noget alligevel, da  vi ik ku få tiderne t at passe sammen:angry: Grrr!!!

Så vi stadig på jagt efter vores PROFESSIONELLE gigolo!

Ka sg godt sætte mig ind i jer mænners situation nu, når I simpelthen bare ik ka finde hende dér den HELT rette...:huh:

GIIIIIIIIIG !!! :shock:  :P 

Øv, da! Jeg havde set frem til at høre om jer to Amazoner totalt udnytte en mand;). I må op på hesten igen:wub:, personligt planlægger jeg mine besøg i god tid, og risikere selvfølgelig aflysning i tilfælde af sygdom, har også prøvet at få en aflysning pga bil problemer<3.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Blondine Zine

Har i prøvet ham her.? http://www.sexpiger.dk/forside.asd?id=4413 har set ham på siden længe. Så måske han er lidt mere prof end de andre i har haft fat i. Men ellers held og lykke med jagten. 

Redigeret af Blondine Zine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Blondine Zine skrev, for 13 timer siden:

Har i prøvet ham her.? http://www.sexpiger.dk/forside.asd?id=4413 har set ham på siden længe. Så måske han er lidt mere prof end de andre i har haft fat i. Men ellers held og lykke med jagten. 

Takker @Blondine Zine:)

Sjovt nok var d faktisk ham, vi havde en aftale m, men han har en del at se t i sit private, så hans tider r få og passer aldrig t vores tider:huh: 

Vi begge i Vejle hver anden fredag i ulige uger, og d dér, vi v tage en time ud t lidt forkælelse, som vi begge synes, at vi fortjener!!!:rolleyes: :P

Men ærgeligt, for han faldt ellers i vores begges smag:twisted: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du glemte lige at sætte klokkeslæt på hvornår i er i Vejle hver anden fredag i ulige uger sammen.

Fint at i søger og søger og søger uden at finde den rette men mon ikke tråden er oprettet med reklame for øje. Det kan jo forsætte i uendelighed. Hvis nu du læser lige under din næse så står der klart og tydeligt at det ikke er tilladt at reklamere for sig selv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

D sg da ik reklame:lol:

Blot en pointering om, hvornår, hvor og hvorfor, vist ret åbenlyst..:huh:

Ai, stop nu dig selv @Frodige Ida, al din surmuleri og konstant negative kommentarer, gavner hverken din krop eller sjæl...

Prøv m et lille smil i ny og næ, og som d første om morgenen, smil t dig selv i spejlet;)

Seriøst @Frodige Ida, d et lille skridt mod bedre dage:) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...