Hop til indhold
Guest Frække Ida

Prof. gigolo søges!!!

Recommended Posts

Guest Frække Ida

Hey Gent's :P 

Min kusine og j søger en HOTPROF!!! og OVER 40'ish gigolo t at underholde os og gi' os en ordentlig én på opleveren på fredag i Vejle.

Vi har kigget på diverse sider, men vi synes ik at ku finde nogen m disse 3 kompetencer samlet :huh:

Én, som kender én? Eller som kender én, som kender én?? Eller hva m jer profs herinde??? 

Selvfølgelig v vi se profil eller hjemmeside m billede ;)

På forhånd tak og fortsat rålækker aften t jer alle derude :)

<3 Ida og Ea.

Forslag modtages gerne herinde m pm eller sms på 20992712.

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor ikke bare tag i byen og score en moden herre, som falder i jeres smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Held og lykke i jeres søgen, men i må nok sætte baren lidt lavere, ikke alle og langt de færreste ligner George Clonney ( Jeg kan end ikke stave hans navn ) Og latino har en pointe I kvinder har det meget nemmere især hvis i er attraktive at score end mænd har ( siger fordommerne i mig ) men tror der er noget om snakken.

Hvad med at finde en der bare kan det der men måske ligner en ganske almindelig mand:).

Hvis det var mig ville jeg krybe i et musehul

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Romantikeren skrev, for 17 minutter siden:

Held og lykke i jeres søgen, men i må nok sætte baren lidt lavere, ikke alle og langt de færreste ligner George Clonney ( Jeg kan end ikke stave hans navn ) Og latino har en pointe I kvinder har det meget nemmere især hvis i er attraktive at score end mænd har ( siger fordommerne i mig ) men tror der er noget om snakken.

Hvad med at finde en der bare kan det der men måske ligner en ganske almindelig mand:).

Hvis det var mig ville jeg krybe i et musehul

Vi v prøve at være kunder :)

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 24 minutter siden:

Min kusine og j søger en HOTPROF!!! og OVER 40'ish gigolo t at underholde os og gi' os en ordentlig én på opleveren på fredag i Vejle.

<3 Ida og Ea

Jeg elsker jer. 

Det er fedt, at købe en kvinde til sex. Og det kan være temmelig frækt at være to om hende - i fællesskab at give hende en ordentlig omgang. Og lade hende betjene os. 

Så frækt :-) 

Så selvfølgelig det også er frækt med modsat fortegn. 

Det burde langt flere kvinder benytte sig af :-):-) 

Venligst

French

... der tilfældigvis er i Vejle fredag fra cirka 10-14, og gerne lader sig 'mis'bruge... men det er nok for tidligt på dagen... :-):-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 10 minutter siden:

Vi v prøve at være kunder :)

 

Jeg er Gigolo :lol:

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 11 minutter siden:

Jeg elsker jer. 

Det er fedt, at købe en kvinde til sex. Og det kan være temmelig frækt at være to om hende - i fællesskab at give hende en ordentlig omgang. Og lade hende betjene os. 

Så frækt :-) 

Så selvfølgelig det også er frækt med modsat fortegn. 

Det burde langt flere kvinder benytte sig af :-):-) 

Venligst

French

... der tilfældigvis er i Vejle fredag fra cirka 10-14, og gerne lader sig 'mis'bruge... men det er nok for tidligt på dagen... :-):-) 

Ja er da også klar på at give jer rabat vis i mangler i det tidsrum hehe

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 7 minutter siden:

Ja er da også klar på at give jer rabat vis i mangler i det tidsrum hehe

Ja der mange omkring den varme grød.

Er dog først lige blevet 30. Derudover har jeg heller ikke en magic Mikes power.

Med mine 1.97 cm, er jeg lidt for stiv idet. Jeg er mere til det rytmiske latinske, hvor det kun er overkroppen som fører an.

Nå men vil ikke afspore tråden yderligere :)

Redigeret af Latino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 1 minut siden:

Ja der mange omkring den varme grød.

Er dog først lige blevet 30. Derudover har jeg heller ikke en magic Mikes power.

Med mine 1.97 cm, er jeg lidt for stiv idet. Jeg er mere til det rytmiske latinske, hvor det kun er et overkroppen som fører an.

Nå men vil ikke afspore tråden yderligere :)

Samme problem her. Men 2 på 30 er vel næsten som en på 40 ik

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Latino skrev, for 1 minut siden:

Ja der mange omkring den varme grød.

Er dog først lige blevet 30. Derudover har jeg heller ikke en magic Mikes power.

Med mine 1.97 cm, er jeg lidt for stiv idet. Jeg er mere til det rytmiske latinske, hvor det kun er et overkroppen som fører an.

Nå men vil ikke afspore tråden yderligere :)

Pis osse!!!

D lidt vigtigt m alderen desværre @Latino :huh:<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 38 minutter siden:

Held og lykke i jeres søgen, men i må nok sætte baren lidt lavere, ikke alle og langt de færreste ligner George Clonney ( Jeg kan end ikke stave hans navn )

Du kan heller ikke stave til barre. :-)

Hvorfor skal de sætte den lavere? Prøv at læse GP-anmeldelser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man tænke jer med omvendt fortegn. Hvordan ser din kusine ud?

Fedt at i vil gøre det spring ud i det.  

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Du kan heller ikke stave til barre. :-)

Hvorfor skal de sætte den lavere? Prøv at læse GP-anmeldelser ...

hehe jeg er lidt skabsordblind :)

Hvorfor skal de sætte Barren lavere, tja de behøver de jo hellere ikke. Jeg tænker bare at jo flere krav jo sværere bliver det, men de skal gøre det hvis de har en fantasi om det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tænker bare at jo flere krav jo sværere bliver det, men de skal gøre det hvis de har en fantasi om det

Jo, men som allerede antydet er de kvinder. Hvem har nogensinde hørt om kvinder, der gør det let for sig selv? Og som I allerede er inde på kunne de få en middelmådig midaldrende mand gratis. Så når de smider penge ind i gamet, så kan de hæve barren på en eller flere parametre - fx udseende. Men her har de vægtet "prof" - dvs. en der forstår at gøre kunder tilfredse og tænker mere på det end på selv at blive tilfreds. Den slags finder man ikke lige så tit blandt middelmådige, midaldrende mænd (der ikke er "prof").

 

Redigeret af Bebop
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Jo, men som allerede antydet er de kvinder. Hvem har nogensinde hørt om kvinder, der gør det let for sig selv? Og som I allerede er inde på kunne de få en middelmådig midaldrende mand gratis. Så når de smider penge ind i gamet, så kan de hæve barren på en eller flere parametre - fx udseende. Men her har de vægtet "prof" - dvs. en der forstår at gøre kunder tilfredse og tænker mere på det end på selv at blive tilfreds. Den slags finder man ikke lige så tit bland middelmådige, midaldrende mænd.

 

Jeg synes de skulle springe ud i det og håber de finder en kan og er tiltrækkende, jeg siger bare at den ikke bliver nem. Jeg ved ikke om nogen kvinder vil gør det let for dem selv, der er der nok lige så vidt at der er nogen der er fuldstændige urealistisk i deres krav

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 19 minutter siden:

Ja der mange omkring den varme grød.

Er dog først lige blevet 30. Derudover har jeg heller ikke en magic Mikes power.

Med mine 1.97 cm, er jeg lidt for stiv idet. Jeg er mere til det rytmiske latinske, hvor det kun er overkroppen som fører an.

Nå men vil ikke afspore tråden yderligere :)

Kan du ikke bare lyve dig ældre? Hvis glædespiger kan, så må vi mænd vel også.. :D

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 8 minutter siden:

Kan du ikke bare lyve dig ældre? Hvis glædespiger kan, så må vi mænd vel også.. :D

Haha det kunne jeg, men ligner bare ikke en på +40. Men igen, jeg bruger jo en god ansigtscreme haha.

Iøvrigt er jeg færdig med at lyve

 Har gjort det de sidste 4 år på arbejdet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kunne også alle melde os. Også give dem den store tur et par timer. Det skal de da ikke betale fir hihi

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 3 minutter siden:

Vi kunne også alle melde os. Også give dem den store tur et par timer. Det skal de da ikke betale fir hihi

Haha... Det var en mulighed.

Tror jeg vil besvime med så mange lem, i samme rum. Vil også være nervøs for, at have ryggen til folk. 

GB bliver bare aldrig mig :;

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Romantikeren skrev, for 28 minutter siden:

Jeg synes de skulle springe ud i det og håber de finder en kan og er tiltrækkende, jeg siger bare at den ikke bliver nem. Jeg ved ikke om nogen kvinder vil gør det let for dem selv, der r der nok lige så vidt at der er nogen der er fuldstændige urealistisk i deres krav

Hvor ligger disse MANGESTORE krav henne @Romantikeren??? :o 

Når I herrer v betale en glædespige for en stund, bestiller I da vel ik en amatør??? :lol:

Nogle herrer foretrækker at bruge deres penge på yngre piger, nogle på ældre, nogle på erfarne og så de færreste, som ønsker besøg af en uerfaren.

At han ska være hot, r vel et ganske almindeligt ønske :P 

Ik sandt? ;) 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...