Hop til indhold
youngatheart

Esbjerg Vicky/ Esbjergpigerne

Recommended Posts

Forstår ikke hvorfor de bagmænd der står bag pigerne ikke snart finder ud af at lave deres annoncetekster så de passer med hvad pigerne tilbyder. tror faktisk mange gange ikke pigerne aner hvad det er deres såkaldte bagmænd skriver de yder af service.

Besøgte i dag denne skønne kvinde, for i sandhed er hun absolut sød og virkelig dejlig at se på. Skønt smilende til en start, og super smuk krop umiddelbart. Specielt hvis man er til en petit pige.

Efter annoncen at dømme ( ekstra bladets) er hun jo nærmest til det hele(undtagen anal), Og med det udseende kunne det ikke gå galt. Jeg havde i tankerne at tage en halv time, og ville egentligt også godt give de 200 for afslutning med mega fransk, men som jeg sagde til hende var jeg ikke sikker på jeg holdte så længe til det... men pludseligt stod jeg alligevel med de 1000kr og gav dem til hende, for som annoncen sagde så var det jo 30 min til 800, og 200 ekstra for mega fransk, eller 45 min med 2 udløsninger til 1000 kr, så jeg mente jeg var godt dækket ind i forhold til det ønskede ud fra prislisten. ;-)

Jeg lagde mig på sengen og hun smed tøjet.. en super smuk pige, men dog med silicone bryster (som jeg ikke er helt vildt med, selv om de var flotte).  Hun begyndte straks på at få lille manden op at stå,og inden den gjorde det, havde hun så allerede kondomet i munden klar til at sutte på pikken. Hvis der er noget jeg hader så er det at skulle have trukket et kondom ned over pikken imens den stadig er slap..har bare så svært ved at få den op at stå hvis den skal kvæles i et kondom allerede der. I det hele taget blev min tankegang vildt forstyrret over der allerede kom et kondom frem, idet annoncen lover superfransk ( hvilket jo er blowjob uden kondom), og da jeg jo rent faktisk havde bestil mega fransk ( som jo er udløsning i munden, hvilket kun kan foregå uden kondom), ja så var det jo nærmest ødelagt fra starten af. Hun forsøgte så på bedste måde at få den op at stå med kondomet på, og vil sige det ikke på nogen måde var noget at skrive hjem om.. Jeg forsøgte så at få gang i en 69 da jeg regnede med at det smukke syn af hendes lille numse osv ville få den op på mærkerne, men der blev jeg igen forvirret, idet den kunne kunne foregå med hende liggende nederst og mig med ovenpå, hvilket for mig absolut ikke er den bedste måde at lave en 69 på. Er sku bøvlet som mand at ligge på knæ, og slikke imens hun ligger der på ryggen. Kunne forstå hvis vi snakkede gagging, men det var jo på ingen måde det,

At hun så havde den smukkeste lille frække fisse er så noget helt andet, og det gav da så til sidst sin virkning, så jeg kom på mærkerne. Efter en gang slik, ville hun så have mig på ryggen, og satte sig så til at ride mig til jeg kom.  Vil tro der alt i alt var gået 20-25 min med det, og så var det slut. Hun skulle checke telefon som jo ringede flere gange i forløbet (hvilket også er skide træls), og jeg tog så mit tøj på, for det lod ikke rigtigt til der skulle ske mere. Så de 45 min med 2 udløsninger eller de 30 min med mega fransk var lige som kørt helt af sporet.

Hun var som person alt for sød, og kunne ikke få mig selv til at gå i diskussion med hende vedr betaling..mangel på superfransk..mangel på megafransk..mangel på 45 min, og måtte efterfølgende sidde i min bil, og græmmes over hvor dum jeg nu igen havde været.

Hvad er det der sker for jer fyre der arrangerer disse piger til at tjene penge ind. Hvorfor i alverden sørger i ikke for enten at forklare dem hvad det er i skriver i deres annoncer, eller hvorfor undlader i ikke at skrive de er til det hele, hvis de ikke forstår hvad det indebærer. I er sku med til at ødelægge det for så mange mennesker, og med til at ødelægge tiltroen til de piger der i det mindste står inde for det de skriver. Hvor ville jeg ønske tingene var lidt anderledes på dette punkt.

https://annoncelight.dk/showad/193894

http://side6.dk/resultatside/?q=esbjergpigerne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fred49

Kan slet ikke genkende dette,, fik en fantastisk betjening. :)

Fin opvarmning med blow mm. og derefter hele turen rundt,, dejlig stram,, mega flot pige..

Til slut,,,afslutning i mund mega frækt,,

Kommer igen ,,,, JA for S

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fred49 skrev, for 6 timer siden:

Kan slet ikke genkende dette,, fik en fantastisk betjening. :)

Fin opvarmning med blow mm. og derefter hele turen rundt,, dejlig stram,, mega flot pige..

Til slut,,,afslutning i mund mega frækt,,

Kommer igen ,,,, JA for S

Det er vildt underligt at høre. Plejer fakrisk at være super heldig med de fleste, og er også altid rigtig sød over for dem, så forstår da virkeligt ikke denne kontrast?

Men dejligt at høre du fik en dejlig behandling for dine penge, og er nærmest sikker på du endda gav mindre end jeg gjorde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fred49 skrev, for 6 timer siden:

Kan slet ikke genkende dette,, fik en fantastisk betjening. :)

Fin opvarmning med blow mm. og derefter hele turen rundt,, dejlig stram,, mega flot pige..

Til slut,,,afslutning i mund mega frækt,,

Kommer igen ,,,, JA for S

Og ja.,hun er sku en mega flot pige, og skide sød...men men men

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...