Hop til indhold
Yasin448

Madame strøms toilet

Recommended Posts

Hej, jeg besøgte madame strøm som annoncere på dominaerne.dk og kæft en dejlig oplevelse. Kommer ind i deres kælder og for pengene i orden, og fortæller jeg gerne vil være madames toilet idag. Hun siger så at det kan godt lade sig gøre og jeg tager tøjet af og hun lænker mig fast mens jeg ligger ned, hun siger hun skal tage sig en smøg og mens kan jeg fantasere om hendes afføring og kæft det var hårdt og ligge og vent til madamen kom ind igen. Jeg venter 10-15 minutter hvor hun kommer ind og spørg om jeg er klar til madames afføring, det siger jeg ja til. Hun slukker sin smøg på min krop og tager sit tøj af. Hun tager sit røvhul tæt på mit hoved og laver en dejlig omgang afføring. Hun pirrer mig med det og lader mig dufte af hendes rester og kæft det var dejligt. Jeg spiste lidt og så smed hun resten ud. Jeg skulle rense hende igen og det fik jeg gjordt mens hun spillede mig af. Dejlig følelse. Gudindes afføring smagte dejligt og lugtede af en gudinde. Jeg vil prøve at komme igen til denne dejlige modne domina. Hilsen din mellemøstlige slave. Tror du kan huske mig. Hvis i skal bestille toilet hos madamen vover i på at lade det gå til spilde for det er en gudindes rester! Husk det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mikkel M,

Madame Strøm er som hun selv skriver en moden damen, så +40

Hun er meget kompetent. I et tidligere liv kaldte hun sig Lizette, søg evt på www.smporten.dk efter anmeldelser der.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, for 16 timer siden:

Hej Mikkel M,

Madame Strøm er som hun selv skriver en moden damen, så +40

Hun er meget kompetent. I et tidligere liv kaldte hun sig Lizette, søg evt på www.smporten.dk efter anmeldelser der.

God fornøjelse

Mange tak. Jeg ville mest af alt gerne vide, om hun ser gammel ud eller lignende. Altså fordi ud fra billederne, så ser hun rigtig flot ud mht kroppen osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mikkel,

Madame Strøm skriver selv at hun er en moden dame, så må du selv gøre din vurdering. Men som jeg skrev så +40

billederne på www.dominaerne.dk viser en tyndere dame end jeg husker, men det er også nogle år siden.

Men ingen tvivl om at Madame Strøm kan sit kram

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...