Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Laura på Nyborgvej. Hun er godt nok en smuk ung kvinde, hun er udstyret med små meget faste bryster. Hun var klædt i det smukkeste hvide og uskyldige undertøj. Hun er meget smilende og imødekommende, agten er fin, jeg fik tilbudt et bad, og der er meget rent og pænt i lejligheden. Billederne er på ingen måde misvisende, det eneste der mangler er de røde balloner. Stedet er meget diskret.

https://annoncelight.dk/showad/222514

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, man må sige at hun er noget af en lækkerbisken. Jeg var forbi her sent på eftermiddagen for lige at tjekke hende ud og kan bekræfte trådstarters beskrivelse omend hun ikke virkede sååå venlig.  :?

Jeg mååå bare nå forbi hende i morgen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Laura sidst hun var i Odense. Jeg vil tro billederne er ægte, selv om det kan være svært at se præcist.
Hun her uden tvivl en rigtig flot pige, dog var hun da jeg besøgte hende ikke lige så brun som på billederne, men kroppen er ligeså flot som man ser på billederne osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...