Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Påske Sexparty den 6. april

Recommended Posts

Guest Mon Cherie

 PÅSKE SEXPARTY - 6 APRIL :)

 Så har vi planlagt det helt store påske sexparty på Mon Cherie.

 Datoen er sat til Torsdag d. 6 April - denne gang fra kl 11 til 15.

 Der bliver serveret påskefrokost, med alt hvad dertil hører. Det vil være inkl. øl, vand og vin ad libitum.

 Igen bliver arrangementet afholdt i Club Mon Cherie, Bjerringbrovej 50 C som er i baghuset og ned i kælderen.

 Pris for hele herligheden er 2600 kr.

 Du kan møde følgende piger denne dag:

 Marlene

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=8

 Trine Tease

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=32

 Clara

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=84

 Trine Muz

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=108

 Alicia

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=13

 

RET TIL ÆNDRING FORBEHOLDES.

 

Du kan tilmelde dig hos Mon Cherie personligt eller ved at sende en mail til [email protected]

SIDSTE FRIST FOR TILMELDING OG BETALING ER MANDAG D 3 APRIL KL 23.

 

VED TILMELDING SKAL DER ENTEN BETALES DEPOSITUM PÅ 1000 KR ELLER FULDT BELØB.

 

DU KAN BETALE HOS MON CHERIE ELLER PÅ BANK KONTO: 5021 - 1532069.

 

TIL VORES UDLANDSKE GÆSTER ER VORES IBAN DK 6750210001532069 SVIFT JYBADKKK.

 

HUSK AT SKRIVE NAVN PÅ BETALINGEN.

PIGERNE PÅ MON-CHERIE TILBYDER KUN SIKKER SEX.

Vi glæder os til at se Jer.

 

Knus Mon Cherie pigerne.

 

 

 

0_1453318638_0_1452599304_Malene9.jpg

0_1486069099_ny4.jpg

0_1474051021_Clara-(47).jpg

0_1444755547_alicia2.jpg

0_1487452947_muz5.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad påsk:D:D:D

Dejlige piger för dette påskparty!!:wub:

Jag gläder mig till att treffe alle pigerne och så gott att se Marlene åter på eret party. Jag minns hendes förste party och Marlene er en pige jag treffet mange ganger över tid nu. Tack för att ni arrangerer ett så fett påskparty!

Vi ses där!! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, nå nærmer det seg, og man gleder seg. Litt over en uke igjen , men intet annonsert på mon- cherie sin vagtplan for den uge......

Burde ikke dette rettes på snarest så det ikke er noen tvil. jeg håper det blir noe av så meld dere på drenger......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Laksen.

Jeg tror at grunden til at det ikke står på MC's vagtplan er at det jo ikke bliver holdt på MC, men i nr 50 C.

Jeg lover at det bliver afholdt, og INGEN er hoppet fra.....:-) :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hejsa,

Husk at sidste frist for tilmelding til årets frækkeste påskeparty er på mandag den 3. april. :)

Vi glæder os til at se jer :rolleyes:

 

Knus pigerne fra Mon-Cherie <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den 28/3/2017 at 19:59:

Hej Laksen.

Jeg tror at grunden til at det ikke står på MC's vagtplan er at det jo ikke bliver holdt på MC, men i nr 50 C.

Jeg lover at det bliver afholdt, og INGEN er hoppet fra.....:-) :-) 

Jeg hopper ikke fra kun på pikkene. Den ene og den anden. Ih jeg glæder mig:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Hej,

Så er det i morgen, dat et sker :P

Der er få ledige pladser, så hold jer endelig ikke tilbage. :)

Vi holder en konkurrence, hvor du har mulighed for en lækker gevinst. :D

 

Frække knus og kram fra pigerne <3

 

2_1444755547_Aliciany1.jpg

0_1474051021_Clara-(47).jpg

0_1486069099_ny4.jpg

0_1487452287_muz2.jpg

1_1444759335_maleneny3.jpg

Redigeret af Mon Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag hoppas på vinst då;) Spännande!

Jag vet det kommer gäster fra Norge, Sverige och Danmark så borde bli ännu ett dejligt skandinaviskt party!:D

Vi ses imorgon! /A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej på er!

Det blev icke vinst i det spännande lotteriet för mig. :(Men vinst för hela partyt.:D Min dagsform var icke top notch idag men cred till pigerne för att vare all in hele partyt. Respekt!!

Special shout out till Clara som fick mig till en finfin grande finale i partyts sidste minut!;) Dette efter att ha varit in action meget lang tid. Hatten av för det. Ja hatten av till alle 5 piger. Ett top event!

Jag var enig med team Norge och Team Sverige. Dette var det beste partyt mon- cherie har haft. Hele 5 piger på plats i de gode lokaler på club mon cherie. Alle annonserede piger var med. Trine Tease, Alicia, Trine Muz, Marlene och Clara. Och alle pigerne var game för ett långlunchparty.

Fin lunch och ett egte top event av mon cherie. Det er speciellt med desse lidt större partyn. Vi er ju ett gäng som elsker desse partyn och var riktigt dejligt att se mon cherie sätta partyt fra start till mål. 4 timmer av social tid och meget fet gruppsex. 

Stort tack till de 5 piger som alle var in it. Tack till staff för ett väl organiserat och superdejligt party. Och som vanligt, tack till mine partyvänner. Vi ses neste gang. 

hälsningar A

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mon Cherie

Kære Kattjakt

Tusind tak for de pæne ord, og jeg ved, at pigerne hyggede sig rigtig meget. Det bedste party, uha det må vi prøve at overgå næste gang :P

 

Knus fra <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til mon cherie for et godt party og en imponerende indsat af alle 5 piger ;)

Genial indlagt konkurrence med en ganske pæn præmie :) hatten af for det.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi,

For å sitere Kattjakt, så var Team Norge og Sverige enige om at det var det beste party på mon-cherie så langt.  Kan ihvertfall si at Team Norway var enstemmig på dette punkt, da jeg var IT....altså eneste norske lax...100% :)  Det er mitt andre party hos mon-cherie til nå, men leste også om det forrige jeg ikke fikk deltatt på. Denne gang ble alt vellykket vil jeg si. Vil sette dette party helt i toppen av party's jeg har deltatt på. Det har blitt noen de siste år både her, seduction, romantica og Galores. Det var en fin atmosfære og hyggelig fin avbalansert stemning.  Alle 5 piger var meget hyggelige og holdt koken gjennom alle 4 timer. Lokalene var meget passende, mange rom og også en hyggelig bar hvor god mad blev servert i pausen. Stor sofagruppe til å hente seg inn mellom slagene.  Meget smukke piger , og jeg ser fram imot flere muligheter i fremtiden og håper det ikke blir lenge til neste gang ;) 

Det her må bare anbefales mine herrer ! 

Stor takk til TrineTease som jeg tror stod for initiativet for dette event og måske også udvelgelse av pigerne til dette party............godt valg :) jeg kommer garantert tilbake !

mvh

laksen

E

PS: Takk også til de hyggelige vertinner i bakgrunnen

 

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag ingår i "Team Sweden" och kan bekräfta att det här var det bästa party som Mon-Cherie haft av de kanske fem jag varit med på.

Härliga piger, god stämning, bra mat som gav ny energi. Fortsätt på denna höga nivå, för i alla fall vi som har "fastnat i sexparty fällan" har också högre krav på att pigerna vill vara med och att de också har ett samspel med varandra. Samt att det är en fin service med mat och dricka.

Lokalerna får högsta betyg eftersom det finns bra med utrymme och är varierande i sin utformning.

Till sist, också bra att party annonseras i god tid för planläggning av ledighet från jobb samt resor.

Tack dejlige piger, värdinnor och deltagare!

Perra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg manglede en hånd bog med gode ord på norsk og svensk så man kan komme igennem sådan et arrangement med mindre sprog udfordringer. Desuden vil jeg rose team Norge og Sverige for deres store fremmøde. 

Fantastisk i alle kom. Alle de liderlige mænd, de frække piger og de opvartende kvinder i baglokalet. Super fedt arrangement. Laver vi pinsefrokost også? Jeg er så klar:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, den 18.4.2017 at 08:24:

Jeg manglede en hånd bog med gode ord på norsk og svensk så man kan komme igennem sådan et arrangement med mindre sprog udfordringer. Desuden vil jeg rose team Norge og Sverige for deres store fremmøde. 

Fantastisk i alle kom. Alle de liderlige mænd, de frække piger og de opvartende kvinder i baglokalet. Super fedt arrangement. Laver vi pinsefrokost også? Jeg er så klar:D

Når er pinse....:) bare si fra... 50 dager efter påske om jeg erindrer....ja sett i gang muz inviter

Redigeret af Laksen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...