Hop til indhold
den nysgerrige

Fantasy friske erfaringer?

Recommended Posts

Guest Den Forkerte Farve

Havde svoret jeg ikke ville bidrage til børnehaven herinde, men indrømmer jeg også har nyt godt af andres input. 

Jeg er at finde dernede idag. Giver en update.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

Kom kl 21, alt som det plejer, 50 i indgangen og 50 til pigerne. 

Der var 10-15 mænd og 6 piger. Nogen af tøserne kunne jeg genkende, andre var nye for mig. Af en eller anden grund magtede jeg ikke mere efter 3 runder og valgte at trække stikket kl 23. Det var nok forholdet mellem mænd og kvinder. Plejer normalt altid at være på klub ved åbning, men møderne med de tyske kollegaer trak ud. I øvrigt så synes jeg efterhånden også at sexen er ekstrem maskinel på Fantasy, måske er det antallet af mænd der gjorde det. 

Har du økonomi til det så tag det sikre og kør på Harmony. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Forkerte Farve skrev, for 32 minutter siden:

I øvrigt så synes jeg efterhånden også at sexen er ekstrem maskinel på Fantasy, måske er det antallet af mænd der gjorde det. 

Netop mellem 21 og 23 synes jeg det kan være svært at få kontakt til pigerne pga. der er mange nyankomne mænd, der skal betjenes og de laver så ofte GangBangs for ligesom at få pacificeret så mange mænd så hurtigt som muligt - og de mener måske også at jeg efter en del ture trænger til at samle lidt fornyet energi  - senere bliver der mere ro på igen og jeg har ført haft held med at overtale en pige til en tur ovenpå, hvor vi har haft god tid, fordi hun måske også har trængt til at slappe lidt af og undgå div. ubehagelige typer - men ellers er der nogle piger jeg prøver at undgå, da jeg ved de giver en lidt for hurtig og upersonlig behandling og prøver at få seancen overstået så hurtigt som muligt - men ellers synes jeg godt jeg kan have held af at lokke pigerne med på noget sjov udover det sædvanlige ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Forkerte Farve skrev, for 7 timer siden:

Kom kl 21, alt som det plejer, 50 i indgangen og 50 til pigerne. 

Der var 10-15 mænd og 6 piger. Nogen af tøserne kunne jeg genkende, andre var nye for mig. Af en eller anden grund magtede jeg ikke mere efter 3 runder og valgte at trække stikket kl 23. Det var nok forholdet mellem mænd og kvinder. Plejer normalt altid at være på klub ved åbning, men møderne med de tyske kollegaer trak ud. I øvrigt så synes jeg efterhånden også at sexen er ekstrem maskinel på Fantasy, måske er det antallet af mænd der gjorde det. 

Har du økonomi til det så tag det sikre og kør på Harmony. 

Mange tak for Update! Du skulle have ventet til i dag, så havde jeg gerne gjort dig selskab. Men tak for og melde tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...