Hop til indhold
kasperand

Bedste FKK i Hamborg?

Recommended Posts

Hejsa

Et kort spørgsmål - har indtil videre kun besøgt Babylon i Hamborg... er det den "bedste" eller vel folket anbefale Atmos eller Harmony?

Har godt set den opslåede artikel omkring tyveri på Atmos - det trækker selvfølgelig en smule ned :)

Babylon har jeg været ganske godt tilfreds med - så derfor jeg søger lidt info om man skal prøve andet eller blive ved det man kender

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, 1 time siden:

Jeg har været alle 3 steder flere gange og jeg er ikke i tvivl. Harmony er en sikker vinder :-)

Jeg har været på Atmos og Harmony. For mig er Harmony også nummer 1.

Har du bil til rådighed er Harmony et godt valg.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
kasperand skrev, for 4 timer siden:

Hejsa

Et kort spørgsmål - har indtil videre kun besøgt Babylon i Hamborg... er det den "bedste" eller vel folket anbefale Atmos eller Harmony?

Har godt set den opslåede artikel omkring tyveri på Atmos - det trækker selvfølgelig en smule ned :)

Babylon har jeg været ganske godt tilfreds med - så derfor jeg søger lidt info om man skal prøve andet eller blive ved det man kender

 

 

Hejsa. Så lige ordet Babylon :)

Babylon er for mig at se klart det bedste sted i Hamburg. Jeg var der så sent som her i lørdags!!

Der kan godt være noget travlt om lørdagen, men så er der også flest piger!

Atmos er også godt - men lidt for meget pool og wellness.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Aha, så Babylon er for opadgående - det undre mig ikke, det har jeg ventet på. Kunne vi få lidt om hvad man kan forvente af de forskellige piger...gerne lidt navne og saftige detaljer tak :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Babylon er pigerne lidt dyrere end på Harmony. ( 60 euro 30 min. Kys fisseslik etc er ekstra) Tilgengæld er de ikke konstant i rummet så du risikerer ikke på samme måde  lidt træthed og samlebåndsarbejde

Babylon er lidt dyrere i entre men faciliteter m.m. er federe. Personlig elsker jeg indretningen med det store centrale barområde hvor man har overblik over alle pigerne fremfor Harmonys kringelkroge hvor det er sværere at " holde øje med" de udkårne piger. 

Personlig er jeg pt mere tilhænger af Babylon. Det seneste halve år har Harmony haft problemer med et for ringe kvinde/ mand forhold. Du kan opleve flere timer hvor der kun er 3-5 ledige piger. Ud på aftenen endda værre end det. Så har du en speciel udkåren risikerer du at skulle nærmest stå i kø til hende hvilket jeg ikke finder så charmerende. Desuden kan det som tidligere nævnt have lidt inflydelse på servicen i min optik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve

Har for nyligt været på Babylon og var der som afveksling fra Fantasy og Harmony. 

Stedet er for mig lidt upersonligt. Harmony har en hygge jeg ikke har oplevet andre steder. Så babylon, ja gentager helt sikkert, men kun når jeg er kørt træt i det andet. Pigerne er søde og personalet også. Som sådan kan jeg ikke sige noget negativt andet end at det personligt for mig ikke, for mig op at ringe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...