Hop til indhold

Nogen der har været ved denne gp?

Featured Replies

Skrevet
Mortenh skrev, 1 time siden:

Som overskriften siger nogen der har besøgt denne gp?

https://annoncelight.dk/showad/180207

Du må have et alvorligt moralsk problem med at besøge glædespiger og nærmest upersonliggør dem, siden du ikke vil bruge deres "kunstnernavn" :(

Skrevet
  • Author

Tak for svar.. Jernsvinet - havde jeg ikke tænkt på

Skrevet

Hvorfor i alverden skriver du ikke i overskriften hvem du snakker om, og i hvilken by. Hvad kan man bruge den overskrift til andet end at spilde tiden fordi man skal se hvem og hvor i landet det foregår. Fatter ikke folk ikke snart kan finde ud af at frembringe en overskrift der viser hvem og hvor!! Hvor svært kan det værre ???

Skrevet
youngatheart skrev, for 12 minutter siden:

Hvorfor i alverden skriver du ikke i overskriften hvem du snakker om, og i hvilken by. Hvad kan man bruge den overskrift til andet end at spilde tiden fordi man skal se hvem og hvor i landet det foregår. Fatter ikke folk ikke snart kan finde ud af at frembringe en overskrift der viser hvem og hvor!! Hvor svært kan det værre ???

nu må du jo ikke forlange det umulige, det er jo ikke nemt at lave en ordentlig overskrift

Skrevet
knallert skrev, for 11 minutter siden:

nu må du jo ikke forlange det umulige, det er jo ikke nemt at lave en ordentlig overskrift

Ha ha. Se evt hvordan det kan gøres i det indlæg jeg lige har lagt under anmeldelser Jylland for 3 min siden ;-)

PS: Ved godt du var ironisk ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.