Hop til indhold
ChoosyVery

En Ikke-anmeldelse: Bella i Auning - endnu større end Christel

Recommended Posts

Kom lige i tanke om, at jeg dagen før (dvs i går) mit besøg hos Christel i Aarhus havde været forbi Bella i Auning, der også ser godt ud på billederne. Hende kan jeg dog ikke rigtigt anmelde, for her fik jeg ikke tilbudt brusebad og fornuften vandt: Hun tog imod i klassisk "skjule fejl fremhæve fortrin"-negligé, men jeg gennemskuede dog, at hun var endnu flere kilo over hendes opgive vægt end Christel. Også noget grovere i ansigtet. Og ikke mindst begyndte hun hurtigt at remse op, hvad hun IKKE gjorde og hvorfor. 

Så var stemningen ødelagt, og jeg kørte igen. 

Sjovt nok kan jeg ikke helt afgøre, om det virkelig VAR hende på billederne. Men i så fald er datidsformen helt på sin plads - de billeder må være gamle. Mere sandsynligt er det nok, at de har været igennem en dygtig gang Photoshop. Eller endnu mere sandsynligt: Begge dele. 

Det er ellers en fin klinik, den i Auning, og nogle gange har der været perler. Bare ikke denne gang. 

Efter min smag, vel at mærke. 

PS: Undskyld til moderatorerne: Jeg ved ikke, hvor jeg ellers skulle gøre af denne ikke-anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...