Hop til indhold
StevenDK

Advarsel - ATMOS

Recommended Posts

 

Kære kolleger,

Jeg bringer lige en advarsel jeg faldt over da jeg søgte efter billige støvsugere i Hamborg ;)

Jeg har ikke tid lige nu til at oversætte, så jeg smider bare linket.... måske laver jeg en oversættelse snart, hvis ikke en af vores tysk kyndige kolleger når det før mig.

http://www.roemerforum.com/threads/atmos-warnung.31303/

Det drejer sig om tyveri fra skabene..... :-o

Hilsen StevenDK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal prøve at oversætte. 

Tre af hans venner er blevet bestjålet på Atmos, taxichaufører har også hørt om tilfælde.

Det er tilsyneladende en person med en hovednøgle til skabene der står bag tyverierne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, den 10/3/2017 at 12:43:

Det er tilsyneladende en person med en hovednøgle til skabene der står bag tyverierne.

Låsene er nu ret simple postkasselåse - så en erfaren låsesmed, vil næppe behøve mange sekunder for at dirke dem op - det eneste, der er effektivt de steder er intens video-overvågning til at afskrække folk fra at forsøge - men der kan altid være hjørner, hvor kameraerne ikke dækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg husker Atmos, så mener jeg der er værdi skabe ude receptionen, har jeg ikke ret i det ? Det er der på Babylon, og det er der også på Artemis i Berlin. Det kunne godt være at man skulle vænne sig til at brugde disse skabe, man har jo mange gange 1000 EUR liggende i skabet, det ville da være lidt ærgerligt at miste dem.

Jeg ser på det næste gang jeg kommer forbi, og det varer heldigvis ikke ret længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citroen mand skrev, 1 time siden:

Som jeg husker Atmos, så mener jeg der er værdi skabe ude receptionen,

Jeg kan ikke erindre det 100%, men de har en kortautomat - og så kan man jo vælge at betale med kreditkort - bare man er klar om max forbrug/dag - ellers må man jo have flere kort/vente til klokken bliver over midnat, før man går ud af rummet og kan betale igen ;-)

Bemærk at kortautomaterne har 2 former for afregning - og her skal man altid vælge dagskursen, da gebyret på den faste kurs er op til 7% ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på atmos i skrivende stund, og der bliver ikke tilbudt værdiskab som man tilbydes på artemis og Babylon.

Alt låses i et skab sammen med ens tøj på atmos..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jeg har været på Atmos rigtig mange gange - også nogle gange efter advarslen og har ikke oplevet noget som helst i retning af tyveri fra skabene. Det eneste jeg lagde mærke til var at den lille knob der sidder på lågen er af forskellig udførelse fra skab til skab, men det behøver ikke have nogen betydning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik ikke stjålet noget i går på atmos. Men jeg må indrømme at jeg efterlod mine mest værdifulde ting i min bil pga denne tråd - bare for en sikkerheds skyld.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...