Hop til indhold

Recommended Posts

Meena huserede tidligere der. Lækker pige. Måske hun stadigvæk er der, eller der er kommet ny besætning I hvert fald flotte billeder. Kunne godt tjekke det ud en af dagene. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes måske at det ligner Meena i den røde kjole, som nu kalder sig Nana. Kroppen ser også ud til at være samme proportioner. Men de billeder hvor hun ikke har den røde kjole på, der må jeg sige at jeg bliver i tvivl. 

Det er også lidt tid siden jeg har besøgt Meena sidst. Men man kan jo altid ringe og spørge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikkebillederne af Nana og Meena ligner hinanden. Enig i at kroppene gør, men ikke det man kan se af ansigterne. Prøver at kigge forbi i aften hvis jeg kan nå det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 7 timer siden:

Ved nærmere "omtanke" så er det nok Meena... :-)

Har du været på efterforskning? :D Hvis det er må jeg forbi snarest. Kunne virkelig godt tænke mig at få fingre i de bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Virker meget arrogante, og der var beskidt - gik igen

Redigeret af Gæsten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæsten skrev, for 24 minutter siden:

Virker meget arrogante, og der var beskidt - gik igen

Jeg har også været der for et halvt år tilbage, kom 1 time før lukketid men blev afvist da de skulle lukke........Kommer der aldrig igen lige meget hvor lækre pigerne ser ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Nana i sidste uge til 30 min oliemassage inkl. HJ.

Massagen var ganske god. Specielt da hun masserede mine lår og af og til nærmede sig den nedre region.

HJ var nogenlunde OK. Ikke det bedste jeg har prøvet, men ok. Hun sad på mine lår mens hun arbejdede for sagen. Hun er ikke helt let, så hun var ved at stoppe blodtilførslen til mine ben.

Nu til det lidt underlige. Mens hun masserede mig kom hun af og til med nogle mærkelige hvin. Jeg blev lidt i tvivl om hun var helt normal. Hun undersøgte også mine tænder og kommenterede, at de var lidt skæve i undermunden. Så skulle hun også lige røre ved mine øjenvipper. Da jeg spurgte, hvad hun havde gang i, smilede hun bare til mig. Hun nåede også at sige, at jeg skulle trimme håret under armene. Det hele var sku lidt for UNDERLIGT.

Jeg fik lettet trykket og morede mig lidt over denne mærkværdige oplevelse. Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest handyman
HrLang skrev, for 6 timer siden:

Jeg var forbi Nana i sidste uge til 30 min oliemassage inkl. HJ.

Massagen var ganske god. Specielt da hun masserede mine lår og af og til nærmede sig den nedre region.

HJ var nogenlunde OK. Ikke det bedste jeg har prøvet, men ok. Hun sad på mine lår mens hun arbejdede for sagen. Hun er ikke helt let, så hun var ved at stoppe blodtilførslen til mine ben.

Nu til det lidt underlige. Mens hun masserede mig kom hun af og til med nogle mærkelige hvin. Jeg blev lidt i tvivl om hun var helt normal. Hun undersøgte også mine tænder og kommenterede, at de var lidt skæve i undermunden. Så skulle hun også lige røre ved mine øjenvipper. Da jeg spurgte, hvad hun havde gang i, smilede hun bare til mig. Hun nåede også at sige, at jeg skulle trimme håret under armene. Det hele var sku lidt for UNDERLIGT.

Jeg fik lettet trykket og morede mig lidt over denne mærkværdige oplevelse. Jeg kommer ikke igen.

Det passer ganske nøje på Meena. Jeg har været der, og ja, underlig kvinde (men flotte bryster). Hun virkede totalt uinspirerende på mig, som om hun har været alt for længe i faget og keder sig gudsjammerligt. Hendes optakt til ekstra var noget i stil med at hun tog fat i mit lem og sagde noget a la 'ska den her ha en omgang do'. Trods omtalte bryster formåede hun overhovedet ikke at gejle mig op, og jeg måtte gå uden at få lettet trykket. De andre piger, som jeg har prøvet samme sted, virkede ligeledes underligt hårdkogte, og de går alt for hurtigt til sagen med ekstraydelser. Ærgerligt, for det ligger i bekvem nærhed for mig. Men både dette sted og Bangkok ladet til at køre efter luder-bule stilen, hvilket ligger ganske fjernt fra, hvad jeg synes er tillokkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meena er lidt for sig selv ja, men brysterne er HELT fantastiske og med den rette kemi (det har jeg haft med hende hver gang), ja så bliver det ganske fornøjerligt. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...