Hop til indhold
Tacoma

Visning af fotos

Recommended Posts

I min anmeldelse af Lilly forleden vedhæftede jeg fotos fra hendes annonce. 

Dem har I så efterfølgende fjernet. 

Må man ikke bringe fotos fra annoncen, når man gerne vedlægge link til selvsamme materiale?

vh 

Tacoma

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej det må man ikke, hvilket også står i retningslinierne  i § 13. Det er kun tilladt at uploade billeder på Eroguide.dk som man selv ejer rettighederne til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svaret.

Så må I også hellere slette billederne fra min anmeldelse af gangbang med Lykke og Bella. 

Jeg skal nok lade være at vedhæfte billeder i anmeldelser fremover

Venlig hilsen

Tacoma

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Extinguisher skrev, for 22 timer siden:

nej det må man ikke, hvilket også står i retningslinierne  i § 13. Det er kun tilladt at uploade billeder på Eroguide.dk som man selv ejer rettighederne til.

hmmmm hvad med overstående udfordring ???? stort set ALLE billeder der bliver lagt ud i hyggesnak overtræder rettighederne dermed §13 ....eller ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Grækeren skrev, for 3 timer siden:

hmmmm hvad med overstående udfordring ???? stort set ALLE billeder der bliver lagt ud i hyggesnak overtræder rettighederne dermed §13 ....eller ????

Ja, det gør de helt klart!

Men iøvrigt en åbenbar tåbelig forklar-mig-røv regel: Når tøserne offentliggør et billede i annoncer må det være både ønskeligt og lovligt at kopiere dem; ellers har tøserne jo ingen gavn af at annoncere og vi andre ingen mulighed for at følge op på tingene. Når tøserne selv offentliggør billederne er det jo fordi de ønsker dem offentliggjort. Engang imellem kan selv paven være for hellig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Extinguisher skrev, den ‎27‎-‎02‎-‎2017 at 18:23:

nej det må man ikke, hvilket også står i retningslinierne  i § 13. Det er kun tilladt at uploade billeder på Eroguide.dk som man selv ejer rettighederne til.

Ahhh moderator, den er ikke god - hvad med alle de billeder i hyggetråden, der er sendt op, dem er der mange der er andre ejere af?

Del dette indlæg


Link til indlæg

som tidligere beskrevet har vi en dialog i moderator-kredsen - indtil det eventuelt måtte udmønte sig i en ny ordning er reglerne, at vi håndhæver forbud mod upload af billeder  i anmeldelsestrådene - men accepterer "genrebillederne" i hyggesnak.

m.a.o. ingen billeder fra pigernes annoncer, men gerne links.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...