Hop til indhold
Peter69

Spørgsmål ang ATMOS

Recommended Posts

Hejsa

Hvordan foregår det på Atmos -> entre koster 65€ men hvad koster pigerne ? 

Hvilken type piger er der flest af ? er mest til den lidt petitte.

Ellers noget man skal vide inden ens "Atmos-mødom" skal tages :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, jeg er kommet der meget og synes klubben er for nedadgående. Det er vigtigt man aftaler hvor langt tid og hvad der skal ske og holder sig til det. Når du bliver spurgt om det er første gang du er i klubben - det bliver du nemlig spurgt om - så sig du har været her flere gange, eller endnu bedre mange gange.

Det perfekte tidspunkt at komme i klubben på er ved 1600 tiden. Her kan du få et indtryk af de faste piger som møder tidligt og har samtidigt muligheden for at se og måske vælge en af de piger der møder ind omkring 1700-1800 tiden.

Har lige læst at der er tyveri fra skabene i et link her, fra et andet forum. Det undre mig ikke. Jeg har nu aldrig oplevet noget, men pigerne siger at den slags sker, især hvis man glemmer at låse sit skab. Så lade være med at ligge kreditkort og mobil i dem. Der er stål skabe ude i receptionen, men ved ikke om det er fra dem.

Der findes en tråd om pigerne på stedet - prøv at søg

 

Vil mener torsdage, fredag og lørdage er de bedste

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 1 time siden:

Når du bliver spurgt om det er første gang du er i klubben - det bliver du nemlig spurgt om - så sig du har været her flere gange, eller endnu bedre mange gange.

Jeg fik nu en dejlig guidet rundtur første gang af et par vrikkende hofter på høje hæle - det bør du absolut ikke sige nej til :P

Stedet er også lidt labyrintisk og det kan selv efter du har været der flere gange, være svært at finde rundt.

Mht. priser - plejer de at have opslag rundt omkring med en oversigt.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Stålgris, opslagene er fjernet, måske så pigerne bedre kan opfinde deres egne. Det er der nogle der gør, så derfor aftal alt på forhånd.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...