Hop til indhold
Onslow

Guldkorn fra EU,

Recommended Posts

Prinz skrev, for 14 minutter siden:

Kan vi blive enige om at du gik tilbage til 2012 for at finde nogle asyl tal der lige passede ind i din agenda?

Nej, for min agenda havde intet med asyltal at gøre, min agenda havde noget med overskrifter og den manglende skelnen mellem flygtninge og asylansøgere at gøre. Og den er valid uanset årstallet på artiklen. 

Nej, det er ikke et offerkort, hun forklarer det jo endda selv i artiklen >>- Jeg blev ked af det på min søns vegne. Han havde glædet sig til en tur i svømmehallen. Det er ikke på grund af mit tøj, at jeg er ked af det, men fordi det var synd for min søn, at vi var nødt til at gå, siger Ulfat Al-Sitt til TV SYD.<<

At jeg så ikke forstår hvorfor det skulle være voldsomt mindre hygienisk at have en heldragt på der er lavet af det samme stof som badedragter er en anden sag, så burde de svømmedragter som elitesvømmerne bruger, med lange ben også være et problem.

Venstrefløjen gør alt hvad de kan for at begrænse ytrings friheden, så længe det bare handler om at kunne ramme højrefløjen. Det er en ballancegang at forholde sig kritisk til indvandres opførsel uden at blive meldt til politiet for racisme. Senest har Elmquist ytret forhåbning om at JBO ville blive anmeldt for at sige noget i retning af at mellemøstlige kulturer havde en tendens til at ville bruge børn i deres budskaber.

Nu er det ikke venstrefløjen der har lavet racismeparagraffen, den blev lavet i 1939 for at beskytte et etnisk mindretal fra forfølgelse. At der nu er tale om et andet etnisk mindretal end dengang ændrer ikke på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu