elsker69 6 Skrevet 27. Februar, 2017 I torsdags var jeg igen på besøg hos Maria hos Eventyrpigerne, hun er super fræk og lækker, når jeg møder Maria, er hun altid smilende og glad, man føler næsten man er kærester. Og den kæreste oplevelse bliver ikke mindre, når vi først har sex, når jeg kysser Maria eller får blowjob, når vi knepper i flere stillinger (der er ikke gemt noget til privaten) , ja så flyver tiden …. Igen igen en super fræk oplevelse. Tak Maria 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chris 60 Skrevet 27. Februar, 2017 Du skulle vel ikke have et link evt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elsker69 6 Skrevet 27. Februar, 2017 elsker69 skrev, for 25 minutter siden: I torsdags var jeg igen på besøg hos Maria hos Eventyrpigerne, hun er super fræk og lækker, når jeg møder Maria, er hun altid smilende og glad, man føler næsten man er kærester. Og den kæreste oplevelse bliver ikke mindre, når vi først har sex, når jeg kysser Maria eller får blowjob, når vi knepper i flere stillinger (der er ikke gemt noget til privaten) , ja så flyver tiden …. Igen igen en super fræk oplevelse. http://www.eventyrpigerne.dk/girls/maria4/index.php Tak Maria Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg