Hop til indhold
Onslow

Sikken dejlig aften

Recommended Posts

Var i vaskeriet for at vaske mine arbejdsskjorter, har kun den rene, jeg skal have på i morgen.

Da døren lukkede sig bag mig efter at have sat seancen i gang, greb jeg til skjortelommen for at kontrollere, hvor mit vaskekort befandt sig.

Vendte mig om for kun at høre klikket, der indikerede, at døren var låst, døren, som kun kan åbnes med kortet.

Damn, det sad i vaskemaskinen, så nu var gode dyr rådne.

Hjemme igen ringede jeg på hos naboen, som jeg kunne se, var hjemme.
Konen lukkede op, og jeg forklarede hende situationen og lånte deres kort, så jeg kunne komme ind i vaskeriet.

Tilbage der kunne jeg blot konstatere, at maskinen kørte, men at kortet var væk.

En anden maskine kørte også, så jeg tog plads for at konfrontere den spade, der havde snuppet mit kort og måske vaskede sit tøj på det.

Efter 5-10 minutter lukkede en anden sig ind, og der stod en ung AEH mand, som spurgte til mit kort. Han havde taget det i maskinen og gået ned til min opgang, hvor han havde ringet på hos selvsamme nabokone og givet hende kortet, da jeg af naturlige årsager ikke svarede på dørtelefonen.

Hvilket pragtfuldt menneske og sikken pragfuld udgang på en tåbelighed fra min side. :) 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejlig historie, man bli'r s'gu så glad over at der findes ordentlige mennesker

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er en "AEH mand"?

Anden Etnisk Herkomst.

Det er vist en almen betegnelse, som anvendes, når man ikke kan sætte nationalitet på vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK, jeg troede at det måske var et vaskemaskinemærke (slåfejl for AEG? ;) )

Man godt at du fik kortet igen, og respekt for at skrive det herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu