Hop til indhold
Vejlemanden

Peter og Helle

Recommended Posts

Hej jeg er ny i dette forum men vil lige skrive om en dejlig oplevelse fra i går aftes.

Jeg er lidt bi seksuel så jeg vil prøve et PAR denne gang, har skrevet med Peter et par gange og syntes han var troværdig at skrive med. Han havde mulighed for at komme med en veninde der hed Helle de kom kl 19 efter to kopper kaffe og en masse historier fra peters side gik vi end i sove værelset hvor vi hyggede en times tid Helt fantastisk. med masser af slikke lege og det kan de sku begge to. det endte med at jeg havde to tunger på mit lem og det var mere end den kunne klare de nærmest kæmpede om hver lille klat der kom hvorefter de tungekyssede med mit sæd i munden pisse frækt. Jeg kan varmt anbefale dem. Helle er fantastisk flot og lækker men lidt stille peter er humør fyldt måske nogle kg for stor men en ok fyr. Jeg har skrevet med en fyr fra Holstebro som siger han har prøvet peter med Rikke Solskin det må siges og være BMW modellen hvor jeg nok fik Toyota modellen men helt igennem en dejlig oplevelse.

MVH

Vejlemanden

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...