Hop til indhold
blaugrana

Forslag til andet besøg hos en gp?

Recommended Posts

Hej alle sammen . Besøgte forleden min første gp . Så vil høre om der er nogen der kan komme med forslag til nogle gp som man bare skal besøge . Tak på forhånd . Blaugrana  . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 27 minutter siden:

Glimrende gennemgang!

Man har kun hørt positivt om disse piger!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@KindKiddo udmærket forslag, sikre valg alle tre. Hvis husker rigtigt så er @blaugrana ikke til de helt små nips, derfor tror jeg Leticia vil passe godt. Hun har (hvis jeg husker rigtigt) også arbejdet sammen med "din første", så er der allerede noget at tale om der. Ikke des do mindre så er Leticia en oplevelse værd, jeg tror du vil kunne lide hende. Og forbered dig på blow på et niveau som du aldrig har prøvet det før (seriøst) ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tak @KindKiddo:D

 

@GrayNinja der var en anden pige som holder til samme sted som kingi som jeg var hos. gad vide om det er leticia.. :D . hun snakkede i hvert fald med en anden. har også kun hørt godt om leticia.. det er jo ikke godt at hun giver et sygt blow.. har i forvejen problemer med at holde mig længe :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
GrayNinja skrev, for 1 time siden:

@blaugrana du kan jo bare bede hende om at slappe lidt af ;) du kan også springe det over. Eller bestil mega og læn dig tilbage, slap af og få en tur/retur til himmeriget.

Ooooh yes! :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man kan ikke komme uden om Leticia er en dejlig tøs med en mund der bare er lavet til blowjobs.

Der er også Anabel som starter op igen idag, jeg har sjældent oplevet en kvinde der levere lige så meget indlevelse som hende. Bare husk at sige hvis du er lidt hurtig på aftrækkeren da hun kan være lidt af en vildkat i sengen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...