Hop til indhold
AnnaLouisa

Stalker/kærlighed

Recommended Posts

Guest Michelle nr 1

En mobil til "arbejde" og sluk den når du har fri! 

 

En god og kortfattet annonce! 

Vær kort og kontant når du skriver med nogen. Seriøse kunder ved hvad de vil have, og skriver som regl få beskeder. De har læst din annonce, og mangler som regl tid, sted, ønsker af tøj. 

Resten skal du ikke bruge tid på( sorry til nogen derude)   Og du skal ikke være bleg for at sige det ikke er chat. 

tilfredse kunder kommer som regl igen:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Der er de fyre, der bliver forelskede og dem, som er i den anden grøft- piger er rene objekter- for andre fyre går der helt sport i den pga det fællesskab, der er herinde f.eks. 

Jeg kan da have det på samme måde- nogle fyre er rigtig skønne og andre gider jeg ikke se igen. Nogle har jeg givet en chance mere og det viste sig at være en god idé. Det er måske noget med at se mennesket bag og holde lidt igen selv- respektere hinanden ;-) Ham, der skrev hele tiden var ikke blåøjet- han prøvede at bruge mig til at holde sig lidt i live, efter hans forhold sikkert var stagneret- fims af! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

I respekt og forståelse for en sådan beslutning KUNNE et bordel med ramme om sagerne være en løsning, selvom der dér er andre udfordringer: andel af indtjening fx. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
SydfynsVærste skrev, for 2 timer siden:

Er nemmeste løsning på dem der ringer ikke blot at slukke for arbejdsmobilen og ligge den på hylden til næste dag når man går fra job?

jeg synes ikke det er det nemmeste. For så får man alle folks sms og beskeder om ubesvarede opkald på een gang - istedet for at få det løbende . 

For mig er det virkelig stressende . Derfor er den altid tændt . Nu er min arbejdstelefon også min privat tlf -så min mor og folk jeg kender privat ringer også til den , så den er aldrig slukket

Men ofte ,gør mange piger som du netop nævner , slukker når de ikke er på arbejde . 

Men det betyder jo at man ikke modtager fjollehovedernes sms / henvendelser ? 

Man kan desværre ikke slukke for fjollehovederne , søde - de popper op ,så snart mobilen bliver tændt . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kamilla K skrev, for 19 minutter siden:

Men det betyder jo at man ikke modtager fjollehovedernes sms / henvendelser ? 

Man kan desværre ikke slukke for fjollehovederne , søde - de popper op ,så snart mobilen bliver tændt . 

Rigtig rigtig meget kan altså løses med en app der frigøre dig for det du nævner der og f.eks. sletter det hele i et tidsrum. Så går der selvfølgelig noget tabt, men folk vil hurtigt finde ud af, at der først bliver svaret i det tidsrum der er blevet angivet. Så jo fjollehovederne kan slukkes, slettes og blokkes hvis man ønsker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
AnnaLouisa skrev, for 2 timer siden:

Jeg bliver så træt. Og har trukket mig. Mænd der ikke kan/vil/gider at overholde aftaler. Mænd der bliver forelsket. Mænd der alligevel ikke har råd. Mænd der stalker. Mænd der ringer konstant og gerne kl 03 om natten. Ej nu kan det være nok. Opfør jer anstændigt ikk? ;O)

Jeg magter det ikke, og tager hatten af for kvinder der fortsætter i årevis. 

jeg synes det er stort af dig at erkende at du ikke magter det . Får også indtrykket af, at du ikke har været så længe i branchen ? 

Og hvis du allerede nu er træt , så er dit valg det bedste du kan gøre for dig selv. 

Du kan jo altid komme tilbage , hvis du synes du magter det . 

jeg har selv været stoppet mange gange . Dog ikke på samme grundlag som du. Men du vælger jo selv hvor længe og hvordan og om du vil være her. 

Jeg forstår udmærket dit argument . Nu er jeg ikke ny i branchen og jeg tror man lærer efterhånden , at ignorere alle de fjollede og mindre fjollede henvendelser man får . 

Min sovs er i hvert fald ikke brændt på i årevis , bare fordi nogen vil ringe og inddirekte fortælle mg, at de ikke har noget liv .

 

Jeg svarer sjældent på sms .  I mine annoncer står der også, at jeg kun kan kontaktes via opkald.

For de seriøse ringer og de useriøse skriver utal af sms . Det er i hvert fald min erfaring . 

Jeg er ked af på dine vegne, at du mest kun har erfaring med at møde folk der er som du beskriver 

Det er ikke min erfaring . Tvært imod.

ser man glasset halvt fyldt , eller halvt tomt ? jeg havde en kammerat der på et tidspunkt sagde til mig at han simpelhen ikke kunne forstå at jeg gad at være i branchen og han kunne  ikke begribe ,at  jeg ikke var træt og opgivende af alle de fjollehoveder ( det er mig der kalder dem fjollehoveder - han brugte et slemt ord , som jeg ikke har i mit ordforråd :D  :P )   Han kiggede direkte på mig og spurgte : Hvorfor i alverden gider du blive ved " ? 

Hvorfor jeg gider at blive ved ? På grund af alle de søde og skønne mænd der OGSÅ er derude. Alt det gode sex de kan bidrage med og alle de skønne hyrdetimer jeg har lagt bag mig med de mænd , de opvejer ALT ! 

Desuden så er jeg så fandenivoldsk et menneske ( altså på en god måde )  , at jeg er fløjtende ligeglad med om en weirdo skriver, gør eller siger noget der er helt hen i vejret 

Det gør jo ikke de søde og frække mænd der også er, mindre søde og frække ? 

 

Ønsker dig alt godt . og håber at du finder noget ro efter at du at har trukket dig tilbage. For du har uden tvivl valgt rigtig hvis det går dig så meget på, som du beskriver. 

Du trænger helt sikkert til at komme væk fra branchen og få noget ro - enten for altid , eller for et stykke tid. 

Ønsker dig medvind på din vej. 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
SydfynsVærste skrev, for 24 minutter siden:

Rigtig rigtig meget kan altså løses med en app der frigøre dig for det du nævner der og f.eks. sletter det hele i et tidsrum. Så går der selvfølgelig noget tabt, men folk vil hurtigt finde ud af, at der først bliver svaret i det tidsrum der er blevet angivet. Så jo fjollehovederne kan slukkes, slettes og blokkes hvis man ønsker det.

 ved jeg godt :) Jeg har sjældent de problemer , netop fordi jeg sjældent læser sms ( jeg godtager kun opkald)  Men dem der kan kontaktes gennem sms skal jo først finde ud af om det er nogen de skal blokere . før de bruger appen / blokerer folk. Det var mere det ;)  Jeg får rigtig mange sms om dagen selvom jeg ikke læser og besvarer dem. Så det må være mellem 20- 40 sms om dagen de andre modtager . jeg tror altså ikke at I mænd er helt klar over HVOR MANGE henvendelser vi piger får dagligt ? 

Men jo man kan da altid væbne sig mod folk - især på sms, mails mm . Det er jo nemt nok . Men det er mange , rigtigt mange henvendelser man får og jeg kan slet ikke forstille mig hvor mange sms de piger får , som godtager kommunikation på sms . Puha :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sara25

Er man et positivt menneske fordi at man ignorerer grænseoverskridende opførsel? Jeg er lidt uenig.. Nu er det måske lidt nemmere for mig at være ærlig, da jeg ingen interesse har i at blive anmeldt og gerne skræmmer fyre fra at opsøge mig herinde. Jeg er glad for dem, jeg tiltrækker ellers og opfører mig måske mindre bramfrit normalt. Jeg synes, at det er fint at bruge den her platform til at debattere hvad der egentligt er acceptabelt? Jeg kan sagtens sætte mig ind i jer fyre også og tænker f.eks på ham, der havde sparet til en time og fik et ligegyldigt håndjob i retur. For nogle gange sætter man sig ikke nødvendigvis ind i situationen og hinanden- god service, gensidig respekt. 

Men Anna Louisa, man behøver ikke dele hele ens jeg- nogle folk misforstår det og andre udnytter det. Det er sjældent, at piger starter ud alene i branchen- gjorde du det? Normalt får man gode råd af telefon piger eller 'mutter'. Man bliver gerne bombarderet som ny og lærer som regel ret hurtigt at sige fra. Jeg har selv været on/off i branchen i ca 8 år. Hvis branchen ikke er noget for dig, så er det nok meget sundt at få det på afstand. Dit indlæg er sundt nok. Du gider ikke 'lege' mere- der er flere ting, man kan gøre for at få det til at køre og man lærer også efterhånden at gennemskue folks spil. Det er vigtigt at passe på sig selv og det er der flere ting, man kan gøre for at gøre det. F.eks 'lukke lidt i' og dele mindre af sig selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke "ny", men det kommer vel an på hvordan man definerer "ny". Jeg er ret bevist om hvad jeg gør og ikke gør, og har alderen og modet til at sige fra og til. Moden kvinde :O)

Korte af det lange er: Der ER for mange paphoveder, der endnu ikke har begreb om, -eller har en veludviklet sans for hvad der er okay og ikke. Groft sagt :O)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 14 timer siden:

Kan du Ikke skrive til ham at sms kun er til aftaler, at det bliver lidt for meget. Og så blokér ham. 

Jeg har også lige haft en, der skrev helt åndssvagt- nu tænder jeg pejs op, nu går jeg tur med min hund- er du lige gået ud af netto bla bla. Jeg sagde at jeg blokerede ham nu og han svarede ja, sov sødt, skønne :huh:

Hahaha WTF:-o

Shit altså, der må være mange ensomme mænd med petsonligheds spaltning derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 11 timer siden:

Er man et positivt menneske fordi at man ignorerer grænseoverskridende opførsel? Jeg er lidt uenig.. Nu er det måske lidt nemmere for mig at være ærlig, da jeg ingen interesse har i at blive anmeldt og gerne skræmmer fyre fra at opsøge mig herinde. Jeg er glad for dem, jeg tiltrækker ellers og opfører mig måske mindre bramfrit normalt. Jeg synes, at det er fint at bruge den her platform til at debattere hvad der egentligt er acceptabelt? Jeg kan sagtens sætte mig ind i jer fyre også og tænker f.eks på ham, der havde sparet til en time og fik et ligegyldigt håndjob i retur. For nogle gange sætter man sig ikke nødvendigvis ind i situationen og hinanden- god service, gensidig respekt. 

Men Anna Louisa, man behøver ikke dele hele ens jeg- nogle folk misforstår det og andre udnytter det. Det er sjældent, at piger starter ud alene i branchen- gjorde du det? Normalt får man gode råd af telefon piger eller 'mutter'. Man bliver gerne bombarderet som ny og lærer som regel ret hurtigt at sige fra. Jeg har selv været on/off i branchen i ca 8 år. Hvis branchen ikke er noget for dig, så er det nok meget sundt at få det på afstand. Dit indlæg er sundt nok. Du gider ikke 'lege' mere- der er flere ting, man kan gøre for at få det til at køre og man lærer også efterhånden at gennemskue folks spil. Det er vigtigt at passe på sig selv og det er der flere ting, man kan gøre for at gøre det. F.eks 'lukke lidt i' og dele mindre af sig selv. :)

Tja så brokker mændene også bare over man er en kold sild uden indlevelses evne osv. Når det kommer til sex, magt, kvinder og penge er 98% af mænd totalt psykopater.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LOVER BY CHOICE skrev, for 7 minutter siden:

 Når det kommer til sex, magt, kvinder og penge er 98% af mænd totalt psykopater.

Det var da ellers noget af en udmelding :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sara25 skrev, for 13 timer siden:

Der er de fyre, der bliver forelskede og dem, som er i den anden grøft- piger er rene objekter- for andre fyre går der helt sport i den pga det fællesskab, der er herinde f.eks. 

Jeg kan da have det på samme måde- nogle fyre er rigtig skønne og andre gider jeg ikke se igen. Nogle har jeg givet en chance mere og det viste sig at være en god idé. Det er måske noget med at se mennesket bag og holde lidt igen selv- respektere hinanden ;-) Ham, der skrev hele tiden var ikke blåøjet- han prøvede at bruge mig til at holde sig lidt i live, efter hans forhold sikkert var stagneret- fims af! :P

Jeg forstår det kan være svært når man bestiller GFE og pigen går ind i en rolle som manden så ikke kan finde ud af at skille fantasi og virkelighed. Ofte pga at manden precis gik efter denne følelse og så bliver det som den fantasiverden han ønskede sig og så slår det bare klik for dem. MEN,, faktisk kan det faktisk også lade sig gøre at det bliver mere end fantasi. Jeg har været kærester med 3 gp de sidste 15 år den første viste jeg ikke var gp da jeg træffede hende i byen og de andre 2 træffede jeg som kunde. Og er nu i et forhold med en af de mere kendte gp i københavn og har været sammen i 10 mdr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
AnnaLouisa skrev, den 26/2/2017 at 20:21:

Jeg bliver så træt. Og har trukket mig. Mænd der ikke kan/vil/gider at overholde aftaler. Mænd der bliver forelsket. Mænd der alligevel ikke har råd. Mænd der stalker. Mænd der ringer konstant og gerne kl 03 om natten. Ej nu kan det være nok. Opfør jer anstændigt ikk? ;O)

Jeg magter det ikke, og tager hatten af for kvinder der fortsætter i årevis. 

Syntes det så ærgerligt for dig med de oplevelser men det har vi nok alle sammen mere eller mindre været udsat for men kunsten er, at kunne skabe distance til oplevelserne og komme videre. Har man som menneske svært ved det så har jeg dyb respekt for som du Anna Louisa gør. Tage sig selv og sine grænser seriøs. Respekt til dig og alt godt frem på din vej<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Piraten

Må med skam tilstå at jeg været sådan en mand. Forelskede mig i en pige. Udelukkende min skyld. Det eneste jeg kan bebrejde pigen er at hun ikke gjorde det fuldstændigt klart for mig. Ved den mindste tvivl er man overbevist om at hun gengælder ens følelser. Mit råd: Forklar i utvetydige vendinger at det “kun”er sex. Det er ikke farligt, han vil kun dit bedste, evt. henvis til en “veninde”. Giv ham et par dage at sunde sig i. Det “kurerede” i hvert fald mig. Er meget i tvivl om værdien af dette indlæg, håber du/i kan bruge det til noget. Kort sagt: vær ærlige

vh Piraten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
AnnaLouisa skrev, den 26/2/2017 at 20:21:

Jeg bliver så træt. Og har trukket mig. Mænd der ikke kan/vil/gider at overholde aftaler. Mænd der bliver forelsket. Mænd der alligevel ikke har råd. Mænd der stalker. Mænd der ringer konstant og gerne kl 03 om natten. Ej nu kan det være nok. Opfør jer anstændigt ikk? ;O)

Jeg magter det ikke, og tager hatten af for kvinder der fortsætter i årevis. 

Øv! Lyder som en pænt træls abe der følger med jobbet. 

Jeg er noget overrasket over at høre at flere piger åbenbart ikke har en separat tlf eller taletidskort, og derfor bare kan slukke for når arbejdsdagen slutter. Er det ikke løsningen på en del af det spam som åbenbart følger med jobbet? 

Derudover så bloker, sortlist og meld klart ud ift. hvor meget hyggechat I synes hører med til jobbet. Eller overvej en klinik med ordentlige forhold og en "bredskuldret" telefonpige, der kan dele verbale skridtspark ud til de mest trælse  eller ynkelige typer.... og lade os mere maskuline, sexede og galante typer glide let igennem ;)

Op på hesten unge dame! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Vi har alle perioder med dumme mails og gæster som bliver væk, atter andre dage vil de alle sammen samme dag på samme tid. Eller dage hvor man ikke kan. 

Lav din annonce, reklamer ikke for noget du ikke sælger, det giver bare yderlige spørgsmål.

Nogen skriver 1000 sms andre og det er da heldigvis de fleste få sms men du behøver ikke at læse dem alle.

Tag telefone når du kan.

Svar de sms der ser mest fornuftige ud. Du lære med tiden at spotte en som ikke er seriøs.

Husk dig selv og vær tro imod dig selv og de værdier du har 

MH 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...