trold2 174 Skrevet 26. Februar, 2017 har skrevet men får ikke svar, hun har ikke været online i en uge kan jeg læse https://sugardaters.dk/show?alias=Babeeee har nogle erfaringer, hun får ikke så gode stjerner derinde , men det kan jo betyde forskellige ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 26. Februar, 2017 (edited) Erm, hun har ikke været online i en uge, og du har ikke fået svar? - hvis hun har åbnet dit brev, så ville jeg gå ud fra at det betød hun ikke er interesseret og så ikke bruge mere energi på det (hende) Jeg har skrevet lidt med hende for en uges siden (19/2), men det er ikke blevet til mere - hun var ret usikker på hvad hun ville og hvordan det skulle fungerer, tror helt ærligt hun oprettede profilen af nysgerrighed Redigeret 26. Februar, 2017 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 26. Februar, 2017 ok tak for svaret det kan godt give mening at hun bare er nysgerrig sig til hvis du hører noget , har fået svar , og næsten en aftale men så døde det ud ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg