Hop til indhold
Guest Genboen

Priser Sugarbabes Sydvestjylland

Recommended Posts

Guest Sparkster

Jeg tror muligtvis du er en smule naiv :) men korrekt, jeg (vi) kan ikke vide det og tro hvad vi vil - jeg er sådan set også fuldstændigt ligeglad.

Det jeg syntes er spændende, er hvorfor i alverden du vil have de kun ser dig, men at det er helt okay at du stadigt har en profil og umiddelbart vælter dig rundt i studiner, i sådan et omfang at Heffner ville sige "Hey... husk at passe på hoften".

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 6 minutter siden:

det er op til dig men jeg ved det så ) , f eks har ingen profil der længere eller er ikke aktive derinde )
og til glædespige , det bliver jo til en del når man ses 3 itl 4 gange i måneden og penge er jo relativt , hvis man bor hjemme er 4000 meget imåneden, eller for en studerende 
men i vil gerne tro noget andet , jer om det , og det er ikke en regel men en aftale jeg har med dem 

Hejsa

Hvis I ser hinanden fast, betaler du så hver gang du besøger hende, eller er det mere et fast beløb om måneden med x antal besøg inkluderet?

Personligt synes jeg at det er et lidt konfust område, SB kontra GP. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 27 minutter siden:

Hejsa

Hvis I ser hinanden fast, betaler du så hver gang du besøger hende, eller er det mere et fast beløb om måneden med x antal besøg inkluderet?

Personligt synes jeg at det er et lidt konfust område, SB kontra GP. 

 

hver gang hun besøger mig, jeg henter hende og vi kører til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 minutter siden:

hver gang hun besøger mig, jeg henter hende og vi kører til mig

Løber det så ikke op i et større beløb ? Med mindre at I ses meget sjældent. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 34 minutter siden:

Jeg tror muligtvis du er en smule naiv :) men korrekt, jeg (vi) kan ikke vide det og tro hvad vi vil - jeg er sådan set også fuldstændigt ligeglad.

Det jeg syntes er spændende, er hvorfor i alverden du vil have de kun ser dig, men at det er helt okay at du stadigt har en profil og umiddelbart vælter dig rundt i studiner, i sådan et omfang at Heffner ville sige "Hey... husk at passe på hoften".

du kan tro hvad du vil, jeg har svaret på det ovenfor, du kan bare læse med , og svaret på hvorfor jeg ser dem eksklusivt
men der er , ikke dig alene , en lidt underlig stemning om at nedgøre andres oplevelser , lige nu , det må i om , siger noget om jer 

men ja jeg er da blevet snydt med det, men så er de droppet , fra min side simpelthen

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 10 minutter siden:

Løber det så ikke op i et større beløb ? Med mindre at I ses meget sjældent. 

 

det har jeg beskrevet ovenfor læs tilbage , den ene får ca 4000 i måneden og den anden under det halve , for ca 1 gang i ugen og for den anden ca 1 gang i måneden 

jeg har lagt et budget , så jeg ikke mangler penge selv, 
mit eneste problem er , som i denne weekend, at de begge ønsker at mødes søndag, tja , håber den ene aflyser, ellers kan det jo let flyttes til mandag , 
god weekend til jer

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 50 minutter siden:

du kan tro hvad du vil, jeg har svaret på det ovenfor, du kan bare læse med , og svaret på hvorfor jeg ser dem eksklusivt
men der er , ikke dig alene , en lidt underlig stemning om at nedgøre andres oplevelser , lige nu , det må i om , siger noget om jer 

men ja jeg er da blevet snydt med det, men så er de droppet , fra min side simpelthen

Suk... det er ikke for at nedgøre dine oplevelser... din holdning giver bare absolut ingen mening for mig, og det tror jeg at jeg vil vælge at acceptere. Dine indlæg siger også noget om dig, men jeg er godt opdraget - så det syntes jeg ikke vi behøver at gå ind i :) 

Tråden er meget lang og jeg syntes ikke jeg har set en forklaring på hvorfor det her en til mange er fint den ene vej, men et no-go den anden vej.

For mig personligt, er det kun interessant hvad pigen laver, når jeg er sammen med hende, jeg vil helst ikke blandes ind i hendes liv, ellers ville jeg prøve en af de der kærester der er blevet så moderne, men det husker jeg som værende noget rod ;) og som en voksen mand, har jeg lært at montere et kondom, noget jeg hyppigt gør helt af mig selv, så hvem hun ellers knalder med, har ikke den vilde indflydelse på min penis' ve og vel :) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 2 timer siden:

ja jeg er da blevet snydt med det, men så er de droppet , fra min side simpelthen

Moral er godt, men dobbeltmoral er åbenbart bedre, når du ikke har noget imod selv at besøge flere piger, men dem du besøger, ikke må se andre mænd :rolleyes:

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Jernsvinet Nej for så brister illusionen jo om at man rent faktisk 'bare' køber tid med en GP i forklædning ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

.

For mig personligt, er det kun interessant hvad pigen laver, når jeg er sammen med hende, jeg vil helst ikke blandes ind i hendes liv, ellers ville jeg prøve en af de der kærester der er blevet så moderne, men det husker jeg som værende noget rod ;) og som en voksen mand, har jeg lært at montere et kondom, noget jeg hyppigt gør helt af mig selv, så hvem hun ellers knalder med, har ikke den vilde indflydelse på min penis' ve og vel :) 

ja men det er så en ganske god beskrivelse af hvad forskellen er for os, jeg ønsker involvering og venskab osv 
god jagt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Moral er godt, men dobbeltmoral er åbenbart bedre, når du ikke har noget imod selv at besøge flere piger, men dem du besøger, ikke må se andre mænd :rolleyes:

den fik du ikke fat i, 
jeg har i sjældne tilfælde , to 
men som allerede beskrevet , så har jeg mine ønsker og mine grunde til at de kun ser mig , 
og dobbeltmoral, tja det var så en moralsk vurdering fra din side, det er der da gang i herinde lige nu så , er det mon en epidemi der kører ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, 1 time siden:

ja men det er så en ganske god beskrivelse af hvad forskellen er for os, jeg ønsker involvering og venskab osv 
god jagt 

Stop dig selv ;) jeg kan sagtens være venner med en SB/GP/Hest selv om andre ridder på den... og jeg involvere mig i de mennesker jeg er i kontakt med, fordi jeg interessere mig for dem... ellers ville jeg ikke være sammen med dem.

Så nej det er ikke en god beskrivelse af forskellen på os, den ligger et helt andet sted.

Og jo tak, går dog ikke på jagt mere... det er ikke en hobby der sagde mig så meget, men fik da aflivet et birketræ... så et trofæ fik jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, 1 time siden:

ja men det er så en ganske god beskrivelse af hvad forskellen er for os, jeg ønsker involvering og venskab osv 
god jagt 

Man kan altså også godt blive gode venner med en glædespige :)

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 10 minutter siden:

Stop dig selv ;) jeg kan sagtens være venner med en SB/GP/Hest selv om andre ridder på den... og jeg involvere mig i de mennesker jeg er i kontakt med, fordi jeg interessere mig for dem... ellers ville jeg ikke være sammen med dem.

Så nej det er ikke en god beskrivelse af forskellen på os, den ligger et helt andet sted.

Og jo tak, går dog ikke på jagt mere... det er ikke en hobby der sagde mig så meget, men fik da aflivet et birketræ... så et trofæ fik jeg.

beats me så hvad du har af forskel i dit optik 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Man kan altså også godt blive gode venner med en glædespige :)

ok

og dele glæder og sorger, vide hvem hun er privat, hjælpe med praktiske ting i hjemmet , kende hendes omgangskreds osv

ja ok det undrer mig bare så

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 2 minutter siden:

beats me så hvad du har af forskel i dit optik 

...På os to? på SB/GP/Hest?

Forskellen på os to kan vi tage over PM, det er næppe særligt interessant for nogen andre (det er dårligt nok interessant for os) ;) 

Forskellen på SB/GP/Hest der har jeg skrevet hvad jeg pt. mener (lever og lærer nyt hver dag) flere gange i tråden allerede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 4 minutter siden:

ok

og dele glæder og sorger, vide hvem hun er privat, hjælpe med praktiske ting i hjemmet , kende hendes omgangskreds osv

Stort set

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Stort set

ok , ikke dem jeg har mødt , 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 21 minutter siden:

...På os to? på SB/GP/Hest?

Forskellen på os to kan vi tage over PM, det er næppe særligt interessant for nogen andre (det er dårligt nok interessant for os) ;) 

Forskellen på SB/GP/Hest der har jeg skrevet hvad jeg pt. mener (lever og lærer nyt hver dag) flere gange i tråden allerede :) 

på sb gp selvfølgeligt , men vi bliver aldrig enige, og jeg kan ikke fortælle om de piger jeg har mødt , som kun har mødt mig på denne måde og aldrig andre og andre

oplevelser , med faste igennem måneder og år, men jeg kan se en forskel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@trold2 Jeg har altså lidt på fornemmelsen at dine SB forhold adskiller sig væsentligt fra alle andres SB forhold. 

Ret mig hvis jeg tager fejl.....men har du i virkeligheden ikke købt dig til 2 kærester som du kan have sex med uden gummi? 

Og at det er derfor de ikke må have andre Daddys? 

Det er ikke kritik af dig.....eller din måde at have SB's på, den adskiller sig bare uendeligt meget fra alle andres måde at gøre det på. 

Iøvrigt er jeg faktisk næsten lige blevet oprettet på SD.....og 9 ud af 10 mails handler om en direkte forespørgsel på x antal kroner for sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

@trold2 Jeg har altså lidt på fornemmelsen at dine SB forhold adskiller sig væsentligt fra alle andres SB forhold. 

Ret mig hvis jeg tager fejl.....men har du i virkeligheden ikke købt dig til 2 kærester som du kan have sex med uden gummi? 

Og at det er derfor de ikke må have andre Daddys? 

Det er ikke kritik af dig.....eller din måde at have SB's på, den adskiller sig bare uendeligt meget fra alle andres måde at gøre det på. 

Iøvrigt er jeg faktisk næsten lige blevet oprettet på SD.....og 9 ud af 10 mails handler om en direkte forespørgsel på x antal kroner for sex.

 

når en sætning starter med en generalisering, her alle andres, ved men det er løgn, og så fortsætter du med alle andres, ok du har altså talt med alle sugardads i danmark og kan udtale dig wooe det kalder jeg sgu research ?? ironi kan forekomme ok
come on du har ingen anelse om hvad andre oplever som sugardads lad  dog vær og gør dig klog på det 

og ja jeg får mange tilbud om timebetaling , og dem møder jeg ikke med 

men tak , fordi du ligger mærke til forskellen , det har andre da svært ved i f t gp og sb ), f er dt nu lægger ) eller ligger , tror på ligger

og nej det er ikke kærester , og bliver det aldrig, alderforskel og andre ting gør det umuligt , men sjover veninder med fordele, nogle private venner , har jeg da mødt

men tænk på , at du møder citationstegn sugardads citationstegn slut, i denne her sammenhæng, hvor det er mænd som sammenligner oplevelser med prostituerede, og nogle har så , med de øjne sneget sig ind i sugardads, og skrevet om deres erfaringer der, det er nok ikke helt den mest valide , gruppe mænd i f t sb at høre på
jeg kan ihvertfald herinde , høre en del , har simple problemer med overhovedet at forstå forskellen imellem gp og sb 
og jeg føler mig lidt som den eneste ærlige i en gruppe brugtvognforhandlere ) sorry brugtvognsforhandlere ) hvis du forstår ?
 

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Du læser hvad jeg skriver som fanden læser biblen. Og jeg forstår ikke halvdelen af dit indlæg....det giver simpelthen ingen mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 27 minutter siden:

Du læser hvad jeg skriver som fanden læser biblen. Og jeg forstår ikke halvdelen af dit indlæg....det giver simpelthen ingen mening. 

hvad laver en gp iøvrigt på sugardads, ? prøver at ødelægge kulturen for de andre

det er meget let at læse du skriver som en ekspert, men har meget få erfaringer, det er som to veninder der snakker og den ene har oplevet noget og så er den
anden ekspert i netop det og ved alt 
forstår du det nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...