sn57 731 Skrevet 26. Februar, 2017 Inspireret af en tidligere tråd hvor vi skrev om vores oplevelser gennem årene kom jeg til at tænke på studio136, som var et fantastisksted , veludstyret, rent og skønne dominaer. Til min glæde fandt jeg ud af at www.studio136.dk stadig findes nu i Herlev. Er der nogen som har erfaring derfra. Er stedet lige så fint som da det lå i Valby. Se også at Sara stadig er aktiv hun har givet ming mange dejlig oplevelser og stribet baller Nogen der har input om Studio136's tilstand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Helene 487 Skrevet 28. Februar, 2017 (edited) Hej Studio 136 lever stadig og med mange af de samme ting er der stadig mulighed for leg Sara er stadig aktiv der er åbent efter aftale MH Redigeret 28. Februar, 2017 af Madame Helene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 28. Februar, 2017 Spændende Er det åbent hver dag? Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Sugardaddy 141 Skrevet 28. Februar, 2017 Nogle der har været forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg