trold2 174 Skrevet 26. Februar, 2017 hej har skrevet med hende , hun henviser til en lejlighed på Bispebjerg, men tilbyder uden gummi , ved ikke om hun er fake, dum eller bare uerfaren nogle som har erfaringer https://sugardaters.dk/show?alias=Suggar1993 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 28. Marts, 2017 nogle der har besøgt hende hun tilbyder øko med det hele ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 28. Marts, 2017 tog fornøjelsen i dag hun bor til leje i et værelse på Bispebjerg, lejer var ikke hjemme ) fotos misvisende, hun har nærmest ingen bryster og virkelig fyldige lår og røv, en del ananashud , men flot ansigt vi gik direkte i soveværelset uden snak , startede med at få blow , hun brugte en del spødt lidt pro aftigt, jeg vendte hende om og tog hende bagfra, der er nu noget ved at se der kommer bevægelse når man tar den i bund, hun var godt våd og har en fin lille kusse uden hår og næsten ingen skamløber hun kom lige før jeg kom , en finger ned på clitten så var hun med på et øjeblik hun skyndte sig på badeværelset og skyllede vores begges safter væk,h hun fik de aftale 1500 og jeg sagde tak og gik, det tog mindre end 20 min så var jeg ude igen ved ikke helt om jeg vil igen , men hun virkede ivrig efter at få mig til at komme hurtigt, en del svensk, og overfladisk kys med lukkede læber aner ikke om hun er pro eller ej har svært ved at give stjerner men da alt var uden er det er + i mine øjne, sødt ansigt men ingen bryster og meget store lår og rynket hud på røv og lår hun er ok til et hurtigt bold og det er vel hvad hun vil, mangler ofte penge sidst på måneden sagde hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
trold2 174 Skrevet 28. Marts, 2017 men så er det jo ikke en efterlysning mere men en anmeldelse tja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SugarXXLD 0 Skrevet 29. Marts, 2017 Jeg har skrevet mange gange med suggar1993, og virker bare til at være meget åben person.. Men desværre fik en afvisning, hun har åbenbart fået sig en fast sugardaddy.. Hun ser beskederne, og svare engang imellem ellers ikke... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 23. Marts, 2019 er der nogen der har mødt hende for nyligt ??? Ulrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 23. Marts, 2019 ulrik levere skrev, for 42 minutter siden: er der nogen der har mødt hende for nyligt ??? Ulrik ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 23. Marts, 2019 trold2 skrev, den 28.3.2017 at 10:51: nogle der har besøgt hende hun tilbyder øko med det hele ) virklig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøje 233 Skrevet 24. Marts, 2019 Med ovenstående beskrivelse er det imponerende hvis der er gang i hendes butik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 24. Marts, 2019 Bøje skrev, for 4 timer siden: Med ovenstående beskrivelse er det imponerende hvis der er gang i hendes butik... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ulrik levere 19 Skrevet 25. Marts, 2019 ulrik levere skrev, den 24.3.2019 at 11:42: men hun har jo et dejligt ansigt , og en fin lille kusse !!!---skriver han !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulFlemming 0 Skrevet 26. Marts, 2019 ulrik levere skrev, den 23/3/2019 at 17:39: er der nogen der har mødt hende for nyligt ??? Ulrik Jeg skrev med hende for par dage siden, jeg fik desværre en afvisning fordi hun havde fundet en fast SD. Paul Flemming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg