Hop til indhold
trold2

suggar1993 frederiksberg ?

Recommended Posts

tog fornøjelsen i dag

hun bor til leje i et værelse på Bispebjerg, lejer var ikke hjemme )

fotos misvisende, hun har nærmest ingen bryster og virkelig fyldige lår og røv, en del ananashud , men flot ansigt

vi gik direkte i soveværelset uden snak , startede med at få blow , hun brugte en del spødt lidt pro aftigt, jeg vendte hende om og tog hende bagfra, der er nu noget ved at se der kommer bevægelse når man tar den i bund, hun var godt våd og har en fin lille kusse uden hår og næsten ingen skamløber

hun kom lige før jeg kom , en finger ned på clitten så var hun med på et øjeblik

hun skyndte sig på badeværelset og skyllede vores begges safter væk,h

hun fik de aftale 1500 og jeg sagde tak og gik, det tog mindre end 20 min så var jeg ude igen

ved ikke helt om jeg vil igen , men hun virkede ivrig efter at få mig til at komme hurtigt, en del svensk, og overfladisk kys med lukkede læber

aner ikke om hun er pro eller ej

har svært ved at give stjerner men da alt var uden er det er + i mine øjne, sødt ansigt men ingen bryster og meget store lår og rynket hud på røv og lår

hun er ok til et hurtigt bold og det er vel hvad hun vil, mangler ofte penge sidst på måneden sagde hun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet mange gange med suggar1993, og virker bare til at være meget åben person..
Men desværre fik en afvisning, hun har åbenbart  fået sig en fast sugardaddy..
Hun ser beskederne, og svare engang imellem ellers ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg
ulrik levere skrev, den 23/3/2019 at 17:39:

er der nogen der har mødt hende for  nyligt ???

 

Ulrik

Jeg skrev med hende for par dage siden, jeg fik desværre en afvisning  fordi hun havde fundet en fast SD. 

Paul Flemming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...