Hop til indhold

Vordingborgpigerne

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, har været ud af gamet et stykke tid, så ville hører hvad 30 min med blidt koster hos Vordingborgpigerne disse dage?

da jeg sidst var der for over 1 år siden kostede det 1000 kr, men er fristede til at hoppe back-in-the-game da jeg så Sisse kommer i morgen :)

på forhånd tak for hjælpen

Skrevet

Tja det er åbenbart sådan at der ikke er huspriser, menpugerne egne priser, så ring og spørg, du kan sagtens finde deres hjemmeside, glæder mig til at læse din anmeldelse, er svært fristet til at besøge dem, men skal køre meget lang da jeg bor i København Nord....

Skrevet

Sidste jeg var der oppe gav jeg 1100 for en halv time

Skrevet
lollanddrengen67 skrev, for 6 timer siden:

Hejsa, har været ud af gamet et stykke tid, så ville hører hvad 30 min med blidt koster hos Vordingborgpigerne disse dage?

da jeg sidst var der for over 1 år siden kostede det 1000 kr, men er fristede til at hoppe back-in-the-game da jeg så Sisse kommer i morgen :)

på forhånd tak for hjælpen

http://vordingborgpigerne.dk/girls/sisse2/index.php

Og sådan ser Sisse ud - hvis andre også skulle være interesserede. - Hun er da godt nok fristende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.