Hop til indhold
lollanddrengen67

Vordingborgpigerne

Recommended Posts

Hejsa, har været ud af gamet et stykke tid, så ville hører hvad 30 min med blidt koster hos Vordingborgpigerne disse dage?

da jeg sidst var der for over 1 år siden kostede det 1000 kr, men er fristede til at hoppe back-in-the-game da jeg så Sisse kommer i morgen :)

 

på forhånd tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja det er åbenbart sådan at der ikke er huspriser, menpugerne egne priser, så ring og spørg, du kan sagtens finde deres hjemmeside, glæder mig til at læse din anmeldelse, er svært fristet til at besøge dem, men skal køre meget lang da jeg bor i København Nord....

Del dette indlæg


Link til indlæg
lollanddrengen67 skrev, for 6 timer siden:

Hejsa, har været ud af gamet et stykke tid, så ville hører hvad 30 min med blidt koster hos Vordingborgpigerne disse dage?

da jeg sidst var der for over 1 år siden kostede det 1000 kr, men er fristede til at hoppe back-in-the-game da jeg så Sisse kommer i morgen :)

 

på forhånd tak for hjælpen

http://vordingborgpigerne.dk/girls/sisse2/index.php

Og sådan ser Sisse ud - hvis andre også skulle være interesserede. - Hun er da godt nok fristende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...