Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Latino

Er det ganske almindelig Tantra massage hvor der ingen sex er i ?

Så ville jeg gå med Tantra Templet i Valby.

Vh

StudineMILF 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløjsa studine!

Det er de pæne steder jeg spørger til, så ja. Jeg har dog prøvet så mange steder, at jeg har prøvet og set det hele, indenfor tantra. Altid og kun pæne steder jeg besøger.

Tak for anbefalingen, det var pænt af dig. Jeg vil tage kontakt til dem. Mit første sted, hvor der et flere på samme sted.

God weekend 

Redigeret af Latino

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, for 39 minutter siden:

Halløjsa studine!

Det er de pæne steder jeg spørger til, så ja. Jeg har dog prøvet så mange steder, at jeg har prøvet og set det hele, indenfor tantra. Altid og kun pæne steder jeg besøger.

Tak for anbefalingen, det var pænt af dig. Jeg vil tage kontakt til dem. Mit første sted, hvor der et flere på samme sted.

God weekend 

Tag og få din massage af Adinatha tror jeg hun kalder sig. Hun er en smuk kvinde med dejlige modne babser hehe. Det så frækt ud da jeg overværede hendes massage engang jeg var derinde. Hun er en af dem som har startet det op. Jeg tror hun er midt 30erne.

God Weekend til dig og god fornøjelse

Kram

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 22 minutter siden:

Tag og få din massage af Adinatha tror jeg hun kalder sig. Hun er en smuk kvinde med dejlige modne babser hehe. Det så frækt ud da jeg overværede hendes massage engang jeg var derinde. Hun er en af dem som har startet det op. Jeg tror hun er midt 30erne.

God Weekend til dig og god fornøjelse

Kram

StudineMILF :)

Hun lyder eksotisk. Gør det kun mere spændende, for mig. Tak for info omkring hende. Jeg foretrækker også modne kvinder. Ikke fordi jeg har en fetish for det, men jeg har kun gode oplevelser, samt svinger bedst med modne kvinder. Har iøvrigt aldrig, pånær en gang, været til tantra med en kvinde under 40 år.

Endnu en gang tak Til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Latino skrev, Lige nu:

Hun lyder eksotisk. Gør det kun mere spændende, for mig. Tak for info omkring hende. Jeg foretrækker også modne kvinder. Ikke fordi jeg har en fetish for det, men jeg har kun gode oplevelser, samt svinger bedst med modne kvinder. Har iøvrigt aldrig, pånær en gang, været til tantra med en kvinde under 40 år.

Endnu en gang tak Til dig.

Det var da så lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...