Latino 49 Skrevet 25. Februar, 2017 Hej Hvor på Sjælland finder man den bedste tantra massage oplevelse? Det skal ikke være thai og lignende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Februar, 2017 Hej Latino Er det ganske almindelig Tantra massage hvor der ingen sex er i ? Så ville jeg gå med Tantra Templet i Valby. Vh StudineMILF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 25. Februar, 2017 (edited) Halløjsa studine! Det er de pæne steder jeg spørger til, så ja. Jeg har dog prøvet så mange steder, at jeg har prøvet og set det hele, indenfor tantra. Altid og kun pæne steder jeg besøger. Tak for anbefalingen, det var pænt af dig. Jeg vil tage kontakt til dem. Mit første sted, hvor der et flere på samme sted. God weekend Redigeret 25. Februar, 2017 af Latino 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Februar, 2017 Latino skrev, for 39 minutter siden: Halløjsa studine! Det er de pæne steder jeg spørger til, så ja. Jeg har dog prøvet så mange steder, at jeg har prøvet og set det hele, indenfor tantra. Altid og kun pæne steder jeg besøger. Tak for anbefalingen, det var pænt af dig. Jeg vil tage kontakt til dem. Mit første sted, hvor der et flere på samme sted. God weekend Tag og få din massage af Adinatha tror jeg hun kalder sig. Hun er en smuk kvinde med dejlige modne babser hehe. Det så frækt ud da jeg overværede hendes massage engang jeg var derinde. Hun er en af dem som har startet det op. Jeg tror hun er midt 30erne. God Weekend til dig og god fornøjelse Kram StudineMILF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Latino 49 Skrevet 25. Februar, 2017 StudineMILF skrev, for 22 minutter siden: Tag og få din massage af Adinatha tror jeg hun kalder sig. Hun er en smuk kvinde med dejlige modne babser hehe. Det så frækt ud da jeg overværede hendes massage engang jeg var derinde. Hun er en af dem som har startet det op. Jeg tror hun er midt 30erne. God Weekend til dig og god fornøjelse Kram StudineMILF Hun lyder eksotisk. Gør det kun mere spændende, for mig. Tak for info omkring hende. Jeg foretrækker også modne kvinder. Ikke fordi jeg har en fetish for det, men jeg har kun gode oplevelser, samt svinger bedst med modne kvinder. Har iøvrigt aldrig, pånær en gang, været til tantra med en kvinde under 40 år. Endnu en gang tak Til dig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 25. Februar, 2017 Latino skrev, Lige nu: Hun lyder eksotisk. Gør det kun mere spændende, for mig. Tak for info omkring hende. Jeg foretrækker også modne kvinder. Ikke fordi jeg har en fetish for det, men jeg har kun gode oplevelser, samt svinger bedst med modne kvinder. Har iøvrigt aldrig, pånær en gang, været til tantra med en kvinde under 40 år. Endnu en gang tak Til dig. Det var da så lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg