Hop til indhold
StudineMILF

Frækt tøj og Oral

Recommended Posts

StudineMILF skrev, for 30 minutter siden:

Næ, det var nu bare ærlig snak. Er jo ikke 20 år mere :lol:

Som jeg ser det, så har du bestemt ikke noget at skamme dig over. Tværtimod.

like what i see:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels123 skrev, for 9 minutter siden:

Som jeg ser det, så har du bestemt ikke noget at skamme dig over. Tværtimod.

like what i see:wub:

Jeg siger tak for dine smukke ord :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 4 timer siden:

Jeg skal sørge for at tage en Selfie af mig selv i INGENTING og stiletter når jeg er klar til det. Sooooo WATCH OUT GUYS :P 

Det tror jeg vi er rigtig mange mænd der vil glæde sig til :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er sorte stilletter virkeligt fedt, nylon beklædte ben og ellers smukke blonder og måske en lille kjole. 

MEN, det vigtigste er at jeg må få lov at pakke skønhenden ud mens vi står og kæler for hinanden. 

Oral med eller uden spiller ikke den store rolle.

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubert skrev, for 1 minut siden:

Det tror jeg vi er rigtig mange mænd der vil glæde sig til :-P :-P

Tak søde Rubert. Jeg skal bare lige have slanket mig så jeg er helt lækker altså i mine egne øjne :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 2 minutter siden:

For mig er sorte stilletter virkeligt fedt, nylon beklædte ben og ellers smukke blonder og måske en lille kjole. 

MEN, det vigtigste er at jeg må få lov at pakke skønhenden ud mens vi står og kæler for hinanden. 

Oral med eller uden spiller ikke den store rolle.

God weekend

Tak for dit input. Dejligt og læse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Tak for dit input. Dejligt og læse :)

Så studine jeg håber virkeligt på muligheden for at pakke din smukke krop ud en dag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Captain skrev, for 2 minutter siden:

Så studine jeg håber virkeligt på muligheden for at pakke din smukke krop ud en dag :P

Ja lad os se på det frække :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Tak søde Rubert. Jeg skal bare lige have slanket mig så jeg er helt lækker altså i mine egne øjne :wub:

Set med mine øjne er du meget lækker. ;)

Redigeret af Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorte selvsiddende strømper, sort g-streng, åben sort BH og sorte højhælede sko = så er jeg solgt :wub: fx pigen på billede #2 her (mangler dog de selvsiddende strømper): https://www.eroguide.dk/forum/topic/69758-lingeri/?do=findComment&comment=578063

Oralt med eller uden afhænger helt af om pigen kan sit kram.

 

Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 12 timer siden:

Det lyder sku godt, men HUSK at mine babser er naturlige og store så det jo ikke som at se billeder af unge glædespiger med små babser. :lol:

Hvem har NOGENSINDE klaget over store bryster ;-) Well jeg kan lide alle str bryster, de plejer og passe til kroppen og personen :-) 

Og jeg er lidt tosset med dine sidste par profil billeder :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, for 5 timer siden:

Hvem har NOGENSINDE klaget over store bryster ;-) Well jeg kan lide alle str bryster, de plejer og passe til kroppen og personen :-) 

Og jeg er lidt tosset med dine sidste par profil billeder :wub:

Jeg skal nok sætte billeder på igen af STORE babser :wub:....men nu skal jeg lige se om jeg tør. Jeg viser sjældent mine babser når de er lukket ud med mindre jeg har en aftale. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Iscenesat Virkelighed skrev, for 18 timer siden:

Det er ærgerligt, at du er en undskyldning for dig selv, jeg bliver lidt trist hver gang du taler sådan om dig selv. Du er en meget, meget smuk kvinde med en fin og harmonisk krop! 

Så enig! Jeg ser absolut kun en smuk, naturlig og velformet krop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 18 timer siden:

Det er ærgerligt, at du er en undskyldning for dig selv, jeg bliver lidt trist hver gang du taler sådan om dig selv. Du er en meget, meget smuk kvinde med en fin og harmonisk krop! 

Tusinde tak for de søde ord IV og ilm da. Jeg elsker skam min krop og er heldig og se ud som jeg gør men tror da det normalt at vi kvinder ikke er 100 % tilfredse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
StudineMILF skrev, for 20 minutter siden:

Tusinde tak for de søde ord IV og ilm da. Jeg elsker skam min krop og er heldig og se ud som jeg gør men tror da det normalt at vi kvinder ikke er 100 % tilfredse. 

Det tror jeg, at du har ret i. Jeg har været sammen med kvinder, som i mine øjne var helt perfekte og gudesmukke, men de kunne altid finde et eller andet, de var utilfredse med. ;) Det tror jeg egentlig alle mennesker kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 48 minutter siden:

Tusinde tak for de søde ord IV og ilm da. Jeg elsker skam min krop og er heldig og se ud som jeg gør men tror da det normalt at vi kvinder ikke er 100 % tilfredse. 

Jo, jeg tror at vi fleste har noget vi af og til kunne tænke os var anderledes, større, mindre, længere, mere perfekt og alt det jazz.

Men det sker rigtig ofte, at du åbenlyst taler ned til dig selv og sammenligner dig med yngre kvinder, jeg synes faktisk at det er trist at se på og jeg håber inderligt, at du langt de fleste dage er tilfreds med dig! Sådan helt grundglad og tilfreds. :) 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 50 minutter siden:

Jo, jeg tror at vi fleste har noget vi af og til kunne tænke os var anderledes, større, mindre, længere, mere perfekt og alt det jazz.

Men det sker rigtig ofte, at du åbenlyst taler ned til dig selv og sammenligner dig med yngre kvinder, jeg synes faktisk at det er trist at se på og jeg håber inderligt, at du langt de fleste dage er tilfreds med dig! Sådan helt grundglad og tilfreds. :) 

Så nedladende er jeg da ikke, men er ærlig omkring alting. Dem der kender mig bla herindefra ved jeg altid er i godt humør og elsker hele min krop men synes at de fleste vil have at pigernes bryster sidder som på en ung tøs så det nok mænds krav der gør at min usikkerhed mht mine bryster dukker op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg kan nu godt lide at tale om dine bryster, men fair nok. ;)

 

Angående udklædning så kan jeg godt lide et skolepige-outfit og ellers har jeg altid haft en ting for natkjoler. Må være teenage-årene med 9½ uge. ;) 

 Men som sagt er frækt lingeri også altid et hit i min verden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jesperdjensen skrev, for 21 minutter siden:

Bryster skal helst være naturlige og bløde og ja det er naturligt at tyngdekraften har en indvirkning, men absolut hellere det, end strittende hårde bryster.. :-)

Jeg kigger også helst på modne store naturlige bryster. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...