Hop til indhold
StudineMILF

Frækt tøj og Oral

Recommended Posts

Hej Frække EG Fyre :wub:

Jeg er lidt nysgerrig angående hvad i mænd helst ser en kvinde iføre sig, hvis i skal føle jer fristede ?

Taler vi "Frækt lingeri", "Sygeplejerske/Skolepige Uniform" eller bare "INTET" ???

Vælger i primært en kvinde som vil give ORAL UDEN ? 

Rigtig god Lørdag  

StudineMILF :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må tilstå at jeg finder det lækrest med absolut INGENTING på når det drejer sig om påklædning ;)

Med Hensyn til det orale og gummi , så syntes jeg bare der forsvinder noget af glæden. derfor er det ikke noget jeg som sådan ville ønske.

Derimod er jeg ret vild med Pirrings svensk , så det ville jeg til enhver tid vælge fremfor oral med Hætte :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Life2802 skrev, for 1 minut siden:

Op m et foto :-()

Så bliver det jo til en Selfietråd det her, og det må vi jo ikke har jeg ihvertfald fået af vide :huh: Jeg har sat et på af min røv i en dragt tidligere. Fik også købt 2 nye outfits men sendte dem retur da de var så store at jeg lignede noget der var for sjovt. Jeg er meget hook på den der du har vist billede af. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nøgen i tårnhøje, sorte klassiske pumps:-P

Redigeret af F67

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej frække Milf

Uha jeg tror da der er rigtig meget forskelligt hvad vi mænd synes en kvinde skal have på for at være fræk og tiltrækkende. Kendt er det vel dog nok at mænds sexualitet er rimelig meget styret det visuelle, hvorfor de fleste mænd gerne ser at kvinden ser "lækker" ud på den ene eller anden måde. 

Jeg synes frækt lingeri er lækkert, men det er også fint hvis hun bare er helt nøgen. For mig er det vigtigt at hun selv føler sig fræk og lækker så synes jeg nydelses niveauet er højest for begge parter. 

Med hensyn til det franske så vil jeg selv overvejende gå efter fransk uden gummi men dog ikke et ultimativt krav.

Ha' en god weekend:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har et eller andet med et par hvide bomulds trusser som jeg finder mega sexet, men det er vist bare mig...

I JP's tråd i Hyggesnak med Lingeri er der mange eksempler på sexet undertøj. 

Såååå sexet...

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg

helst nøgen,ellers almindeligt tøj med et par dejlig frække g streng trusser,det er altid en fornøjelse at se pigen klæde sig af,det med mærkelige outfit er ikke lige mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvsiddende strømper, lækkert frækt lingerie (det øger spændingen og tændingen at pakke ud :)) og evt lange støvler er en sikker vinder hos mig :wub: 

Fransk med..... hmmm så kan det næsten være lige meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er kæmpe fan af alverdens outfits, lingeri, kjoler etc.... det er så vildt pirrende!

Vælger altid fransk uden, det er bare bedre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

En hel masse næsten ingenting klæder en smuk pige og er lækkert at pakke hende ud af! ;-) Oral absolut uden, ellers kan det være lige meget for mig. Dem, der kun tilbyder oral med, går jeg i en stor bue uden om, selvom de til min store ærgrelse er mega lækre. :-( Uniformer og den slags, tænder jeg slet ikke på. Synes det virker lidt latterligt eet eller andet sted. Men det er jo smag og behag.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lårlange stillet støvler, med spidse snuder, og lak / læder dress ;)

PS: Sort læder står godt til rødt hår *SF*

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilket outfit man synes er mest fristende er vel meget forskelligt fra person til person.

Ang oral uden vil jeg bare sige at de gange jeg har fået det med, har det været fuldt ud lige så godt som uden. Pigerne kan deres kram, og mon ikke også de går mindre nervøst til sagen når de ved at de er beskyttet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Altså en ung kvinde/pige nøgen eller i "kon og tag mig trusser" og klar til oral uden, hvis oral  SKAL være med, er det ok, men det skal dæleme være godt, gummi tager en stor del af fornøjelsen...men altså mest en ung lidt petit type....wow

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg foretrækker klart noget frækt lingeri, eller som minimum et par trusser jeg kan få lov at pille af. ;)

 

Oral med gummi siger mig intet - så bruger jeg hellere tiden på noget andet, hvis der skal gummi på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fantaserer mere om et lazy sunday-agtigt look. Noget i stil med hvid tank top, igen bh, lyserøde hotpants og hestehale.

Hvis det skal være lingeri så er den klassiske bh og g-streng et sikkert hit. men uanset forventer jeg det hele kommer af :)

Redigeret af Montgomery

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm syntes helt det kommer an på dagen og humøret, men støvler, stiletter og lækkert lingeri er altid et hit!

oral er som pigen har det bedst med - dog er uden enormt lækkert, hvis man også må/skal afslutte der ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 39 minutter siden:

Nu jeg i wellness i et håndklæde outfit. Et krympet grønt håndklæde, da stedet ikke havde flere hvide håndklæder :D

Selfie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...