Hop til indhold

Recommended Posts

Efter lang tids pause fra thai hygge, er der blevet lidt aktivitet igen.

For et par uger siden var pga af arbejde på Jens Baggesensvej, og så tilfældigt da pigerne mødte ind.

Den ene fangede min interesse, da jeg drejede hovet for at kikke efter hende gør hun det samme og smilte.

Jeg blev nok lidt flov, men nysgerrigheden var blevet vagt, så da det var blevet aften måtte jeg en tur til Århus igen.

Jeg hade ikke tlf nr eller nave på pigen,  måtte bare prøve lykken, lidt nervøs ringede jeg på døren,

den blev hurtigt åbnet og selv samme pige stod i døren.

Tror ikke hun genkendte mig, men alligevel hade hun et stort smil og sage welcome, tror jeg stod og stenet et par sekunder, hun sagde come in.

Hun heder Jam eller sådan noget lignende, slank og rigtig køn pige med brunlig hår, go krop kunne men ikke undgå at se med den korte og stramme kjole hun hade på.

Jeg blev vist ind dejligt stort og varmt rum, med en bred briks,  spurte hvad hun kunne hjælpe med, jeg hørte til mulighederne og på det tidspunge hade hun allerede sparket bennende væk under mig men hendes søde og lidt generte væsen.

Så vi blev enige om den fulde pakke, hun ville gerne afregne først da jeg var ny kunde, det er ok for mig så hun gik ud med 1 af de lange.

Jeg lagde mig på briksen/sengen, og et øjeblik efter er hun tilbage, kan høre hun klæder sig af, så nysgerrigheden var stor for at se kroppen men det måtte vente lidt, men kunne da mærke en dejlig fast røv da hun sad på mig.

Massagen var faktisk rigtig god bestemt over middel, men kan nok også fås beder ved en prof, vi snakket godt og der var en rigtig god stemning og der blev da også pirret og der kom også gang i b2b.

Så blev der tid til at vende om, fuck i mine øjne en lækker krop, så hvis jeg ikke allerede var tent så blev jeg det, pirring og b2b fortsatte lidt men så blev jeg nød til at vælte hende af og smage op en dejlig glat pussy.

Dan smagte dejlig og blev hurtigt rigtig våd, tror hun nød det i fulde drag hun spændte helt op i kroppen inden hun kom, vi lå og krammedet lidt inden det var blevet min tur til.

Hun startet med at slikke kugler skaft, på med gummi og så et fantastisk bj, hun startet med at ride mig og vi sluttet af med en heftigt missiouinær, og faldt helt sammen over hende.

Sådan lå vi en stykke tid hvor krammedet og små kysset, lidt inden der var tid til bad og cola, og på gensyn for det er det blevet til fire gange nu, så klart anbefaling her fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været forbi for at tjekke hvad der skete efter sukree. 

Mødtes med en pige på 27 år der hedder buko. Fin massage

Kan godt lide stedet der er altid pænt og rent med fine bademuligheder.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også bekræfte Jam er en rigtig sød og giver god service, og har en dejlig stram naturlig krop,

med et par tusser.

Hun ligner en på sidst i tyverne, men der måske nogle der ved bede,r men det er min vurdering.

Sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jam en del gange og kan bekræfte, at hun er en rigtig sød pige og i mine øjne pæn, med kvindelig former og ikke så tynd, som mange andre Thai piger. Hun har et smittende humør og har nemt til latter.

Redigeret af Thaikurt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...