Hop til indhold
serveU

Skift navn

Recommended Posts

Hvorfor skifte navn? - ydelsen er vel stadig den samme. Chanel hos haderuppigerne.dk i gamle dage Cat Måske en grund til at skifte navn???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
serveU skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor skifte navn? - ydelsen er vel stadig den samme. Chanel hos haderuppigerne.dk i gamle dage Cat Måske en grund til at skifte navn???

 

 

 Ah men altså hun er jo samme sted og med samme billeder, så hun prøver næppe på at gemme sig :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære søde mænd, GP"er skifter ofte navn pga chikane. Hvis en gæst har fået "adgang" til hendes private oplysninger, såsom "rigtige" navn osv og herefter udnytter det. 

Det er en del piger i hvert fald udsat for.

Der er intet forkert i at skifte navn og passe på sig selv og sit privatliv. Tror ikke I skal tænke mere over det ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 2 timer siden:

Der er intet forkert i at skifte navn

Jo, når det er en pige, der leverer notorisk dårlig service og som så skifter navn for at bondefange flere mænd - men heldigvis er vi her på Eroguide gode til at dele det, når disse hustlere udgiver sig for at være "nystartede" :P

Leverer en pige ellers en gedigen service, kan hun sagtens tåle en enkelt dårlig anmeldelse, da hendes faste kunder vil borge for hende - og måske har hun også en stribe gode anmeldelser at henvise til.

Skifter hun derimod navn, vil det hurtigt blive bemærket og evt. medføre endnu mere dårlig omtale - og hun kan ikke længere læne sig op af de gode anmeldelser, da disse jo referer til et andet navn og kun de indforståede ved det er den samme pige - så nye kunder vil være mere skeptiske eller blive helt borte.

Nogle piger bruger dog forskellige navne, alt efter hvor de arbejder - måske for at det ikke skal se ud som om de ligger vandret hele ugen - både overfor kunderne, bordellet og ikke mindst skattevæsenet :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 7 timer siden:

 

Nogle piger bruger dog forskellige navne, alt efter hvor de arbejder - måske for at det ikke skal se ud som om de ligger vandret hele ugen - både overfor kunderne, bordellet og ikke mindst skattevæsenet :P

Eller fordi hendes normale navn er optaget op et af de andre steder når hun starter der;).. Det kender jeg f.eks en pige der har måtte gøre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg tror nu altså ikke at en pige skifter navn fordi at du har givet hende en dårlig anmeldelse for 2 år siden.....så havde hun gjort det lige efter. 

Du må virkeligt stadig bære nag når du føler så stærkt for at følge med i hendes gøren og laden.....

Hvis din anmeldelse havde 'ramt' hendes butik så meget som du tror, så havde hun ikke kun skiftet navnet....men ALT....billeder osv.

Jeg ville da nogle gange ønske at det at skifte navn var nemmere....Da jeg startede, var jeg den eneste Trine.... Nu er der 6 ca....sjovt nok alle med store bryster :mellow:

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg tror nu altså ikke at en pige skifter navn fordi at du har givet hende en dårlig anmeldelse for 2 år siden.....så havde hun gjort det lige efter. 

Du må virkeligt stadig bære nag når du føler så stærkt for at følge med i hendes gøren og laden.....

Hvis din anmeldelse havde 'ramt' hendes butik så meget som du tror, så havde hun ikke kun skiftet navnet....men ALT....billeder osv.

 

Nogen gange er det simpelthen pinligt at være herinde :wacko:

 

Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg ville da nogle gange ønske at det at skifte navn var nemmere....Da jeg startede, var jeg den eneste Trine.... Nu er der 6 ca....sjovt nok alle med store bryster :mellow:

Du er et trademark Trine :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 17 timer siden:

Jo, når det er en pige, der leverer notorisk dårlig service og som så skifter navn for at bondefange flere mænd - men heldigvis er vi her på Eroguide gode til at dele det, når disse hustlere udgiver sig for at være "nystartede" :P

Leverer en pige ellers en gedigen service, kan hun sagtens tåle en enkelt dårlig anmeldelse, da hendes faste kunder vil borge for hende - og måske har hun også en stribe gode anmeldelser at henvise til.

Skifter hun derimod navn, vil det hurtigt blive bemærket og evt. medføre endnu mere dårlig omtale - og hun kan ikke længere læne sig op af de gode anmeldelser, da disse jo referer til et andet navn og kun de indforståede ved det er den samme pige - så nye kunder vil være mere skeptiske eller blive helt borte.

Nogle piger bruger dog forskellige navne, alt efter hvor de arbejder - måske for at det ikke skal se ud som om de ligger vandret hele ugen - både overfor kunderne, bordellet og ikke mindst skattevæsenet :P

Så er der EG brugere som elsker at lege detektiver herinde - noget tyder på at du er en af slagsen, som elsker at følge pigerne og anmelde straks. Jeg frabeder mig altid anmeldelser og NEJ, jeg tror ikke at nogle "nye kunder" bliver borte fra et besøg med en pige hvis der er manglende anmeldelser. Desuden kan jeg fortælle dig at langt af de fleste som bruger EG så ivrigt aldrig har besøgt mange af de piger der bliver anmeldt herinde. 

Måske skifter nogle piger navn pga en dårlig anmeldelse, men det er da godt nok langt de færreste ! Hvis bare folk kunne være lidt mere diskrete og lade være med at udlevere pigerne herinde konstant ved den mindste ændring ! Og selvfølgelig skifter pigerne navn så snart de oplever nogen form for chikane fra en gæst. B.la. henvendelser på diverse socialemedier, som f.eks facebook, da de finder det ok at henvende sig på dennne måde ! Så lad da pigerne skifte navn og lad dem være i fred ! Når GP skifter navn ønsker hun muligvis ikke at blive henvist til sit gamle navn, så lad være med at lege detektiver ! Nøøøøj, man bliver træt engang imellem... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må indrømme, jeg er en af dem, der læser anmeldelser, ligesom jeg tjekker alt muligt andet, inden jeg bruger penge på det. Mener selv, jeg godt kan læse mellem linierne, om det er dårlig kemi, eller en ubehagelig oplevelse. Jeg vil ikke diskuterer priser, men vi betaler en del, for en oplevelse, for min del, har jeg meget få dårlige oplevelser, men et par stykker, ville jeg gerne have undgået:(

 Med hensyn til navneforandring, så forstår jeg det udmærket, og synes vi bør lade det være det, men de fleste gf pigerne, der yder en god service, tror jeg ikke har nået imod anmeldelser, og som der er sagt, så plejer vi nok, at forsvarer dem der fortjener det!

PS: Trinetease, har aldrig besøgt dig, men alligevel, så er du den rigtige Trine for mig:) Har mange gange været ligeved, men der er altid kommet noget i vejen:(

Redigeret af Playfull

Del dette indlæg


Link til indlæg
Studinebabe skrev, for 7 timer siden:

Så lad da pigerne skifte navn og lad dem være i fred

Det er sådan set i glædespigernes egen interesse at vi bruger tid på at afsløre hustlere - statistikken viser jo at mange mænd kun besøger en luder en enkelt gang i deres liv - og det er nok mest sandsynligt fordi, de fik en dårlig oplevelse - så kan vi få de piger afsløret, der gang på gang skifter navn og fortsætter med at give en dårlig service - så vil der være flere kunder til de piger, der forstår at give os gode oplevelser igen og igen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

@Jernsvinet Der er nok større sandsynlighed for at dem som kun besøger GP'ere 'bare liiiige skal prøve hvad det der købe sex er for noget'. 

Pigen som tråden handler om prøver jo ikke at løbe fra hvem hun er.....så var hun gået grundigere til værks end kun at skifte navnet. 

Selvfølgelig skal hustlere afsløres.....men der er næppe blevet afsløret et større 'bedrag' i denne her tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, den Friday, February 24, 2017 at 21:29:

 

 Ah men altså hun er jo samme sted og med samme billeder, så hun prøver næppe på at gemme sig :D 

 

ZZzzz.... Som jeg skrev som nr. 2 i denne tråd!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det dér med, at en pige skulle skifte navn på grund af dårlig service eller dårlige anmeldelser, tror jeg altså er lidt af en konspirationsteori.

Hvis dårlig service virkelig skulle være grunden, ville hun da bare fortsætte den dår... nåe, nej: hvis hun får dårlige anmeldelser på grund af dårlig service, så retter hun da ind og forbedrer sin service!

Piger skifter oftest navn, når de er lige ved at blive 'opdaget' eller er bange for det - eller når de er blevet opdaget. Det er jo stadig lidt af en 'fy-fy'-branche, denne hér. ;-)

Dårlig service for nogen kan jo være god service for andre - og i øvrigt tror jeg ikke, at nogen af de piger, som har ord for at yde dårlig service, selv kalder deres service dårlig. De bestemmer sig jo ikke for, at nu vil de starte op i branchen og yde dårlig service - eller for, at i dag vil de yde noget dårlig service.

Desuden er man som oftest to i 'bollerummet' - og hvis gæsten synes, at servicen halter lidt eller er lige ved at skride, er det jo hans 'job' at give de rigtige input til, at servicen kan nærme sig toppen igen...

Hvis man går fra séancen og er sur over dårlig service uden selv at have gjort noget for at rette op på det, er man i hvert fald selv skyld i det.

Navneskift kan også skyldes - som ovenfor refereret - flere piger af samme navn. Endvidere kan en pige vel osse blive træt af sit navn og søge lidt fryd ved forandring ved at finde et nyt, spændende navn.

Mange piger, som jeg har kendt, som har skiftet navn, har i øvrigt blandet sine billeder op med et par gamle billeder, så hendes gamle gæster kan se, at det stadig er hende.

I øvrigt er jeg personligt ligeglad med, om en pige har fået dårlige anmeldelser på grund af dårlig service. Jeg kan ikke bruge andres erfaring til noget og er alligevel nødt til selv at danne mig en mening og være med til sammen med pigen at skabe en god stemning og få noget godt ud af det. :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm....

For den pågældende pige handler det måske bare om, at Chanell tilbyder blid sex, og Cat tilbyder hård sex. Der er ihvertfald hvad jeg fik indtryk af da jeg læste lidt i forskellige tråde omkring de to navne.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...