Hop til indhold
youngatheart

Thai kvinde Esbjerg. Nogen der har besøgt hende ??

Recommended Posts

Guest Professoren

Har ikke været der, men profilen har haft en del annoncer på AL med tilbud om HJ og massage - både udført af manden og efterhånden også damen. Det ser dog ud til, at servicen måske er ved at blive udvidet til mere end blot HJ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 6 timer siden:

Har ikke været der, men profilen har haft en del annoncer på AL med tilbud om HJ og massage - både udført af manden og efterhånden også damen. Det ser dog ud til, at servicen måske er ved at blive udvidet til mere end blot HJ...

Ja det er jo det den er. Nu er det kvinden der giver massage, handjob, samt blowjob for 600. Men tør nu ikke før jeg har hørt om det er positivt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lidt spooky.....at både manden og hans gamle Thaikone...giver den lille en rusketur...det virker satame ikke helt normalt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, den 28/2/2017 at 10:55:

Er lidt spooky.....at både manden og hans gamle Thaikone...giver den lille en rusketur...det virker satame ikke helt normalt....

Den forstår jeg ikke lige helt?? Hvad mener du med det???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved jo ikke hvad du er til...men for mig er det noget spooky at manden også tilbyder HJ....så hvis man ikke er tilfreds med konen ja så kan man jo få af manden hvis man er til det....det er måske ikke helt normalt...iøvrigt er det jo beskæmmende, at man er så liderlig at man ikke kan gennemskue de halvklamme annoncer som denne. Kan se en har prøvet lykken og anmeldt det andetsteds og det var vist ingen succes....

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...