Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Lærken

Hej gutter ;)

Nu bliver jeg alligevel lige nødt til at give mit besyv med i denne tråd...

Jeg er den omtalte Lærke, og det er selvfølgelig mit personlige valg at arbejde som gp, gravid eller ej. Lige såvel som det er for alle andre gp'er... Det er langt fra alle, der kan forstå de forskellige motiver for at prostituere sig - eller for såvidt at besøge en prostitueret. Fordomme findes der rigeligt af, men med accept og nysgerrighed over for "det fremmede" kan vi vise hinanden rummelighed. Husk på at vi glæderpiger kun eksisterer, sålænge der er kunder at hente. Ogdet skulle jeg hilse at sige, at der fortsat er, fnis.

Det skader ikke barnet, at man dyrker sex under graviditet. Tværtimod gavner det bækkenbundsmusklerne, og barnet er altså godt beskyttet inde i livmoderen. Medmindre mine kære gæster begynder at bokse mig i bugen eller mase mig flad under deres grandvoksne vægt, sker der derfor ikke noget! Læs: Jeg passer på mig selv, BRUGER ALTID KONDOM, bliver tjekket hos lægen regelmæssigt, og er fuldstændigt afklaret med at arbejde på lagnerne indimellem. For mig er det et job, en bibeskæftigelse, og et krydderi på tilværelsen! ;)

 Jeg mener mænd, der køber sex, bør passe på dem selv mindst lige så meget, som os der tilbyder ydelsen! Særligt hvad angår sygdomme... Hvis du fx modtager superfransk af en gp, må du hellere suse til lægen med det samme, just sayin'...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere skrev: Der er intet så smukt som en gravid kvinde. Det udelukker imidlertid ikke, at man passer på sig selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg ikke været sammen med en gravid gp men at være sammen med en gravid kvinde i sig selv er noget af det mest fantastiske hvis man forstår og taler om specifikke behov hun måtte have som gravid.

I øvrigt; Tillykke Lærke :-)

Redigeret af Pele10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lærken skrev, for 4 timer siden:

Hej gutter ;)

Nu bliver jeg alligevel lige nødt til at give mit besyv med i denne tråd...

Velkommen til Eroguide, Lærke. Du lyder som en fornuftig tøs,som jeg godt kunne tænke mig at besøge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Lærken skrev, for 11 timer siden:

Hej gutter ;)

Nu bliver jeg alligevel lige nødt til at give mit besyv med i denne tråd...

Jeg er den omtalte Lærke, og det er selvfølgelig mit personlige valg at arbejde som gp, gravid eller ej. Lige såvel som det er for alle andre gp'er... Det er langt fra alle, der kan forstå de forskellige motiver for at prostituere sig - eller for såvidt at besøge en prostitueret. Fordomme findes der rigeligt af, men med accept og nysgerrighed over for "det fremmede" kan vi vise hinanden rummelighed. Husk på at vi glæderpiger kun eksisterer, sålænge der er kunder at hente. Ogdet skulle jeg hilse at sige, at der fortsat er, fnis.

Det skader ikke barnet, at man dyrker sex under graviditet. Tværtimod gavner det bækkenbundsmusklerne, og barnet er altså godt beskyttet inde i livmoderen. Medmindre mine kære gæster begynder at bokse mig i bugen eller mase mig flad under deres grandvoksne vægt, sker der derfor ikke noget! Læs: Jeg passer på mig selv, BRUGER ALTID KONDOM, bliver tjekket hos lægen regelmæssigt, og er fuldstændigt afklaret med at arbejde på lagnerne indimellem. For mig er det et job, en bibeskæftigelse, og et krydderi på tilværelsen! ;)

 Jeg mener mænd, der køber sex, bør passe på dem selv mindst lige så meget, som os der tilbyder ydelsen! Særligt hvad angår sygdomme... Hvis du fx modtager superfransk af en gp, må du hellere suse til lægen med det samme, just sayin'...

Hej til Lærken.

Smaddergodt at du giver dit besyv med på denne tråd. Du lyder som en afklaret GP, der ved hvad hun gør.

Det var nok mig der afsporede denne tråd lidt (den startede som en anmeldelse) for få lidt info omkring det at være gravid når man er GP.

Hvis du læser det jeg skrev inden du kom på banen, så vil du se at en del af mig synes det må være vanskeligt, mens en anden del samtidig er lidt nysgerrig. Sådan har jeg det stadig lidt altså. :ph34r:

Jeg synes ikke du er klam eller lign. tværtimod er du en smuk og dejlig gravid kvinde. :wub:

Men fordomme skal som du skriver netop nedbrydes ved accept og tilstrækkelig nysgerrighed. Tonen er sommetider rå herinde, måske fordi folket ved tasterne kan være i tvivl og være fulde af fordomme. Lad dig derfor ikke skræmme væk.

Du viser at du har styr på det og passer på dig selv og den bette.

Og så har du ret hvad angår mænnerne og deres egne sygomme( har lige ringet efter en ambulance fordi jeg er kommet til at ryste i bukserne). :D:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

har besøgt Lærkepigen nogle gange (inden hun blev gravid). Hun passer godt på sig selv ( hun gjorde det osse før i tiden). Der er folk der tænder på alt muligt mærkeligt, hvorfor ikke også gravide ? Kan virkelig ikke se problemet.

Kan kun anbefale en dejlig og lækker pige, klog nok til st føre en begavet samtale med.

og tillykke Lærke !

Torben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lavet en aftale med Lærke i morgen. Glæder mig til at besøge hende. 

Hun fortæller, at hun lige er gået ind i 8. måned, så maven må være stor og flot nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, den 25/2/2017 at 14:11:

Det er sgu klamt, enten må hun være total i pengenød eller et andet problem, fedt for barnet af få at vide din mor blev lige ordnet af x antal mænd mens du lå derinde.  Måske er jeg bare blevet gammel....

Er du typen der kunne finde på at afsløre pigens erhverv, så er du et svin!!! Hvis ikke du bryder dig om en smuk gravid kvinde, så hold dig dog væk. I mine øjne er hun smuk og lækker, men det har nok noget at gøre med at man er far og ser kvinder som smukke under deres graviditet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, 1 time siden:

Altså jeg er ikke far og bliver det ikke i den nærmeste fremtid men synes stadig hun er smuk og dejlig  

Glæd dig knægt, både til den gravide kone/kæreste og ikke mindst til barnet;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, den 24/2/2017 at 16:17:

Fik endelig en fuld aftale i hus med lærke efter lidt forvirring her til morgen åbene hun døren i en fræk sort kjole 

Vi fik udvekslet pengeog jeg kom af med tøjet det vil hun åbenbart ikke til at start med men fint vi lå og snakkede om tidligere besøg hos andre gp osv

Så fik vi pillet lidt ved hinanden og af kom hendes kjole 

Hold nu da op en dejlig krop hun har selv som gravid vi fik knaldet og kom lige før min tid var slut 

Stedet ligger ud til en travl vej så det er skam det hele ellers skal man bare afsted hun er skam sd og rar og bider ikke ;):)

Lærke 9/10 

Stedet 8/10

Sex 9/10

Gentagelse tjo men nok når hun har født hvis det er ellers kunne det være meget sjovt og besøge hende igen

Igen igen..Super dejlig info..for de der bor i Århus. Overskriften kunne have været :  

Dejlige lærke gravid. Århus

Så havde de det vedrører kunne klikke ind på din advarsel, og været glade, og alle os som ikke bor i Århus kunne have klikket ind på noget der vedrører os. Forstår stadig ikke at folk ikke snart kan finde ud af de stadig to simple ting i en overskrift  : BY/NAVN . Ved godt jeg bliver ved med at bringe dette budskab, men det er bare i håbet om at folk snart finder ud af at lave overskrifter som er målrettet folk i bestemte områder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Lærke.... Det er snart længe siden sidst... 

Hold nu kæft hvor er hun stadig pisse lækker... Måske endu mere nu som gravid... Og endu mere liderlig... Følte nærmest jeg blev ædt. Total fed følelse, Mega lækker pige. Er klart 13 tal og de bedste anbefalinger fra mig..  ifølge hende selv stopper hun meget snart... Så måske nogle skal nå forbi.. Thumbs up ihvetfald.. 

/kaz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
youngatheart skrev, den ‎13‎-‎03‎-‎2017 at 01:29:

Igen igen..Super dejlig info..for de der bor i Århus. Overskriften kunne have været :  

Dejlige lærke gravid. Århus

Så havde de det vedrører kunne klikke ind på din advarsel, og været glade, og alle os som ikke bor i Århus kunne have klikket ind på noget der vedrører os. Forstår stadig ikke at folk ikke snart kan finde ud af de stadig to simple ting i en overskrift  : BY/NAVN . Ved godt jeg bliver ved med at bringe dette budskab, men det er bare i håbet om at folk snart finder ud af at lave overskrifter som er målrettet folk i bestemte områder.

 

PÅ forhånd hvis jeg ødelægger den gode stemning - men kan du ikke stoppe med dine tåbelige indlæg, som alle handler om dine ønsker om overskrift og geografi - de fleste herinde, kommer rundt i landet, og vil gerne opdateres på den måde.,.

at din grønne Puch ikke kan køre så langt, og åbenbart begrænser dig - det kommer jo ikke vi andre ved :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, for 11 timer siden:

PÅ forhånd hvis jeg ødelægger den gode stemning - men kan du ikke stoppe med dine tåbelige indlæg, som alle handler om dine ønsker om overskrift og geografi - de fleste herinde, kommer rundt i landet, og vil gerne opdateres på den måde.,.

at din grønne Puch ikke kan køre så langt, og åbenbart begrænser dig - det kommer jo ikke vi andre ved :-)

Hold nu op med at være dommer over for hvad jeg gør... se nu bare bort fra det, for du nægter jo alligevel at forstå meningen med det, eller også er du bare ikke i stand til at gøre det. Glem det og gør som du plejer. Tryk på samtlige indlæg, og brug din tid på det, og kør du bare på kryds og tværs af landet, nu du åbenbart har tiden til det, og se igennem fingrene med de små indlæg jeg skriver. Det er forøvrigt længe siden jeg har skrevet dem (hvis vi ser bort fra den ene du har kommenteret med en copypaste på nemtøs).

Kan du nu hygge dig med din tasten, og din kørsel rundt i kongeriget, og så håber jeg da det kan betale sig for dig at køre til KBH for en halv eller hel times hygge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Århussyd og Youngatheart har med stor energi og vedholdenhed fortjent de 2 advarsler for rethaverisk afsporing af stort set samtlige tråde de deltager i. Næste gang de forlader dydens smalle sti holder de pause, lang pause

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
Extinguisher skrev, 1 time siden:

Århussyd og Youngatheart har med stor energi og vedholdenhed fortjent de 2 advarsler for rethaverisk afsporing af stort set samtlige tråde de deltager i. Næste gang de forlader dydens smalle sti holder de pause, lang pause

Uha uha da, du har haft den store synonym ordbog fremme :-) - kan du ikke gøre mig en tjeneste - nedlæg min profil, den funktion kan jeg ikke se i har :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...