Hop til indhold

Recommended Posts

Fik endelig en fuld aftale i hus med lærke efter lidt forvirring her til morgen åbene hun døren i en fræk sort kjole 

Vi fik udvekslet pengeog jeg kom af med tøjet det vil hun åbenbart ikke til at start med men fint vi lå og snakkede om tidligere besøg hos andre gp osv

Så fik vi pillet lidt ved hinanden og af kom hendes kjole 

Hold nu da op en dejlig krop hun har selv som gravid vi fik knaldet og kom lige før min tid var slut 

Stedet ligger ud til en travl vej så det er skam det hele ellers skal man bare afsted hun er skam sd og rar og bider ikke ;):)

Lærke 9/10 

Stedet 8/10

Sex 9/10

Gentagelse tjo men nok når hun har født hvis det er ellers kunne det være meget sjovt og besøge hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 12 minutter siden:

... Hold nu da op en dejlig krop hun har selv som gravid ...

Hold nu da op. Der er da ikke noget dejligere end en gravid kvinde. Selve livet vokser jo i hende, og hun går rundt med stolte, blussende kinder og fremviser en utrolig selvbevidsthed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Hold nu da op. Der er da ikke noget dejligere end en gravid kvinde. Selve livet vokser jo i hende, og hun går rundt med stolte, blussende kinder og fremviser en utrolig selvbevidsthed.

Det var skam ikke en dårlig hentydning 

Hun er skam en rigtig lækker kvinde gravid eller ej 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, 1 time siden:

Det var skam ikke en dårlig hentydning 

Hun er skam en rigtig lækker kvinde gravid eller ej 

Fint nok, det var dette "selv", der skabte tvivl :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Hej Knægten.

Har aldrig prøvet en gravid GP før, men din beskrivelse og hendes fine billeder giver absolut lyst.

Tror vel egentlig bare at jeg altid har tænkt, at sex med en drægtig nødvendigvis må være mere svært for hende end under normale omstændigheder. Synes måske også det er lidt grænseoverskridende, når hun nu altså har en anden mands afkom inde i maven.

På det du skriver om hende, lyder det dog som om hun er OK med det hele.

Så måske skulle jeg bare kaste mig ud i det.

 

 

 

  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anal ikke imens hun er gravid 

Og det med at kaste sig ud i det 

Hun sagde for nogen var det et turn off og andre var det er turn on nogen var bange for at ramme barnet 

Men hun er sku sød og rar og venlig det var os min først kan med en gravid kvinde så bare tag det roligt og kom afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Knægten skrev, for 8 minutter siden:

Og det med at kaste sig ud i det 

Hun sagde for nogen var det et turn off og andre var det er turn on nogen var bange for at ramme barnet 

Men hun er sku sød og rar og venlig det var os min først kan med en gravid kvinde så bare tag det roligt og kom afsted

OK, lyder jo som om at hun er rimelig afklaret med det at være gravid sammen med at hun bliver ordnet af fremmede mænd, og det er vel det vigtigste issue for mig. Ved bare ikke rigtigt om jeg ikke ville være vildt nervøs for at der skulle ske barnet noget.

Synes egtl det er lidt crazy at en mor gør det, men santidig osse spændende? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Knægten skrev, for 51 minutter siden:

Tror du skal hugge noget til hvis du skal skade barnet

Så har du da ikke set hvor stor min diller er :D

Nej spøg til side.

Jeg mente bare at der  jo også er risiko for at hun kan få infektioner, som barnet så også kan tage skade af. Måske derfor hun ikke tar den i røven mens hun er gravid, tænker jeg. Lyder jo som en OK pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu klamt, enten må hun være total i pengenød eller et andet problem, fedt for barnet af få at vide din mor blev lige ordnet af x antal mænd mens du lå derinde.  Måske er jeg bare blevet gammel....

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 48 minutter siden:

Det er sgu klamt, enten må hun være total i pengenød eller et andet problem, fedt for barnet af få at vide din mor blev lige ordnet af x antal mænd mens du lå derinde.  Måske er jeg bare blevet gammel....

Fordomsfuldhed er ikke aldersbetinget. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
watthefoxsay skrev, 1 time siden:

Det er sgu klamt, enten må hun være total i pengenød eller et andet problem, fedt for barnet af få at vide din mor blev lige ordnet af x antal mænd mens du lå derinde.  Måske er jeg bare blevet gammel....

Som jeg skrev tidligere i tåden, så synes jeg personligt det er crazy at en kommende mor kan gøre noget sådant. Men samtig er det også netop det element af grænseoverskridelse der samtidig pirrer mig. Ved ikke om dette dobbeltforhold kan misforstås, men i så fald beklager jeg det.

Jeg tænker jo mest på hvis hun kan få en infektion i underlivet der måske gør at barnet tager skade, og denne risiko må alt andet lige være højere når man som hende har valgt at have mange skiftende partnere.

Hendes motiver for at gøre det er vel ret beset underordnede i den sammenhæng, ligesom enhver GP´s motiv for at se mænd og mændenes motiver for at se GPér i øvrigt er det.

Vi sætter alle vores grænser på den ene eller anden måde, så ingen fordømmelse fra mig på det punkt. Det lyder jo på Knægtens beskrivelse til at hun har styr på det.

Jeg hører gerne om der er andre der har samme dobbeltforhold til det at besøge en gravid GP, som mig eller måske nogle GPér der kan fortælle lidt om det at være GP når man er gravid, hvilke tanker gør man sig i så fald, er man særlig forsigtig  o.s.v.? For det er jo ikke kun en "lang dolk" der kan skade barnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lærke er gp fair nok men klamt er det jo ikke så det lige så klamt at gå til en ikke gravid gp eller thai eller trans men det er jo kun godt vi selv kan vælge så klam er hun skam ikke hun er ganske pæn kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay sorry klamt er måske er hårdt ord, men derfor forstår jeg det stadigvæk ikke at hun kan gøre det, der er vel også en far et sted, hvis han da ikke er kunde-) joke ikk. Men ja som der bliver skrevet er vi heldigvis ikke alle ens..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var jo gp før hun blev gravid og gjorde det på samme måde som nu hvis jeg ikke husker forkert 

Men som hun selv skriver er hun jo ikke blevet mindre liderlig af at blive gravid 

Og far måske det ved jeg ikke men det kommer ikke mig ved hvis hun vil have besøg så må hun så det kan ikke se problemet hvis man synes det hun gør er klamt så lad vær med at besøg hende 

Altså kvinden har selv valgtog tage imod kunder så tror hun er indforstået med hva det indebærer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
watthefoxsay skrev, for 2 minutter siden:

Okay sorry klamt er måske er hårdt ord, men derfor forstår jeg det stadigvæk ikke at hun kan gøre det, der er vel også en far et sted, hvis han da ikke er kunde-) joke ikk. Men ja som der bliver skrevet er vi heldigvis ikke alle ens..

Godt at du selv kan se at klamt er et lidt hårdt ord. Jeg kaldte det selv crazy, og det er måske også et forkert ord, hvilket jeg i så fald også beklager.

Men det viser at du har det med det, præcis som den ene halvdel af mig har det. Vi forstår og begriber det ikke? Min anden halvdel synes så også at det er lidt spændende samtidig(måske lider jeg der under en eller anden form for personlighedsspaltning??)

Vil gerne blive lidt klogere på det via dette forum.

Så synes derfor det kunne være spændende at høre hvilke tanker mændene gør omkring det at besøge en gravid GP og evt. endnu mere spændende hvilke tanker en GP der er gravid gør sig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg må godt nok være ærlig her, kan på ingen måde tænde sexuelt på en gravid  kvinde....sorry

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhussyd
watthefoxsay skrev, for 2 timer siden:

Det er sgu klamt, enten må hun være total i pengenød eller et andet problem, fedt for barnet af få at vide din mor blev lige ordnet af x antal mænd mens du lå derinde.  Måske er jeg bare blevet gammel....

Du er åbenlyst en nar, som ikke hører hjemme i dette forum !

Lærke ser dejlig ud, og når man læser hendes annoncer, så lyder hun til at være en kvinde med ben i næsen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
aarhussyd skrev, for 7 minutter siden:

Du er åbenlyst en nar, som ikke hører hjemme i dette forum !

Lærke ser dejlig ud, og når man læser hendes annoncer, så lyder hun til at være en kvinde med ben i næsen :-)

Læs nu lige  hvad whatthefoxsay skriver lidt senere  - klamt er måske et hårdt ord. Synes du burde læse tråden færdig inden du selv kaster med sten.

Jeg kaldte det selv crazy, og det er måske også forkert. Det har jeg også beklaget, hvis du ser.

Bottom line forstår vi det bare ikke helt, tror jeg.

Men håber som jeg skriver på at blive klogere - så gammel er jeg nemlig ikke blevet endnu :P

Tror helt sikkert at hun som du skriver lyder til at have ben i næsen, ellers kan man da slet ikke klare det tænker jeg. Men der står også i ann.at hun kke har været helt frisk, så måske det er hårdere end som så at være gravid GP ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...