Hop til indhold

Recommended Posts

En overskrift der ville lette det for de fleste burde i dette tilfælde have været " ana_pigen og så den by hun kommer fra". Hvor ville det være lækkert hvis folk gad skrive hvor i landet pigenavnet hører til. Ville spare os alle for en masse roden rundt herinde, idet rubrikken med sugarpiger jo gælder hele landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 24/2/2017 at 17:41:

En overskrift der ville lette det for de fleste burde i dette tilfælde have været " ana_pigen og så den by hun kommer fra". Hvor ville det være lækkert hvis folk gad skrive hvor i landet pigenavnet hører til. Ville spare os alle for en masse roden rundt herinde, idet rubrikken med sugarpiger jo gælder hele landet.

er du overhovedet på sugardating eller brokker du dig bare løs og spammer folks tråde, der er et link indsat lidt nede fjols

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 12/4/2017 at 18:57:

er du overhovedet på sugardating eller brokker du dig bare løs og spammer folks tråde, der er et link indsat lidt nede fjols

Hold nu bare op med at lege overdommer hele tiden. Så vidt jeg kan se har du det selv med at brokke dig over andre ting folk ikke får skrevet, som feks links osv osv. Så luk nu bøtten snart, og lad mig være, og pas så alle dine forskellige sager du selv har travlt med !!!!!!!!!

Kan da godt være der er et link lidt længere nede, men hvis du nu ikke havde så travlt med altid at være fordømmende over for alt hvad jeg skriver, havde du måske opdaget at mit indlæg er fra d 24/2, og linket er lagt ind d 12/4.  Så hvis det ikke giver mening for dig, så ved jeg ikke hvad der giver mening. Men nu er du jo glad..nu kan du igen komme ind og lege sherif over mig med en gang ny brok til denne besked.

Du kan jo også prøve at skrive pb til mig, så slipper alle andre for at høre på vores ævl

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Hold nu bare op med at lege overdommer hele tiden. Så vidt jeg kan se har du det selv med at brokke dig over andre ting folk ikke får skrevet, som feks links osv osv. Så luk nu bøtten snart, og lad mig være, og pas så alle dine forskellige sager du selv har travlt med !!!!!!!!!

Kan da godt være der er et link lidt længere nede, men hvis du nu ikke havde så travlt med altid at være fordømmende over for alt hvad jeg skriver, havde du måske opdaget at mit indlæg er fra d 24/2, og linket er lagt ind d 12/4.  Så hvis det ikke giver mening for dig, så ved jeg ikke hvad der giver mening. Men nu er du jo glad..nu kan du igen komme ind og lege sherif over mig med en gang ny brok til denne besked.

Du kan jo også prøve at skrive pb til mig, så slipper alle andre for at høre på vores ævl

ja det kunne du da have gjort , skrevet en pb , men du vil hellere ævle løs, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dykker

Hej Alle - ikke skændes over Anapigen.

Jeg har mødtes med hende, hun er real nok......mødtes i december sidste år. En sød men meget lille lidt buttet pige. Ganske lav og lidt charmerende.

 

Kim

Del dette indlæg


Link til indlæg
dykker skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle - ikke skændes over Anapigen.

Jeg har mødtes med hende, hun er real nok......mødtes i december sidste år. En sød men meget lille lidt buttet pige. Ganske lav og lidt charmerende.

 

Kim

Var hun pengene værd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, den 1/5/2017 at 06:12:

ja det kunne du da have gjort , skrevet en pb , men du vil hellere ævle løs, 

Bla bla bla bla. Godt så..fortsæt du bare med dit ævl.

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...