Hop til indhold
Odesfyr31

Erfaringer hos Laura Odense

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende 2 gange på det sted hvor hun var tidligere. Hun er virkelig køn, sød og smilende, men meget passiv under akten. Man kan knalde hende i alle de normale stillinger, men hun vil ikke slikkes. Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen, alene fordi hun er ung og lækker. Hun er desværre ikke særlig god til engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi til en times sjov med hende og hendes veninde der var på samme sted for noget tid tilbage. Ved dog ikke om de begge er der mere. Der var masser af fnisen og indlevelse fra begge piger. Laura var dog klart favoritten af de to, og der ville hun og veninden mægtig gerne slikkes. Indlevelse manglede heller ikke. Begge var dejlige piger og stemningen var god.

Jeg kunne godt finde på at kigge forbi hende igen til en solotur. Har faktisk før prøvet at arrangere en aftale men der var hun desværre for længe om at svare, så havde ikke tid til det da der først skete.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg. Magen til flad fornemmelse skal man lede længe efter... overhovedet ingen medlevelse. 

Det bliver på ikke nogen anbefaling fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...