Hop til indhold
Foto

Thai

Recommended Posts

Hey der.

Legibp besluttet mig for at prøve at besøge en thai. Jeg har fundet ud af, hvor det skal være... Men jeg har aldrig besøgt en thai før, så jeg skal lige spørge om et par ting. 

 

Ringer man og bestiller tid?

Beder man bare om den fulde pakke, så ved de hvad det betyder? Jeg ved at det bliver tilbudt på stedet...

Håber på hurtigt svar ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Foto skrev, for 18 minutter siden:

Ringer man og bestiller tid?

Beder man bare om den fulde pakke, så ved de hvad det betyder? Jeg ved at det bliver tilbudt på stedet...

Tror det er meget forskellig hvad hvem gør, en ting der er ærgerlig ved at bestil tid, kan være at når man så kommer frem til stedet og de åbner og siger, kom igen?

Hvis man bestiller Fp fra start kan det ofte forkorte massage tiden,  og nogen gange er det så som om det bare skal overstås i en fart, altså for pigen?

Jeg bestiller som regel aldrig tid og spørger ej heller til Fp.  Men blot venter og ser hvad der sker, så er det ligesom op til pigen at sætte gang i Fyret og tro mig,

det gør hun, hvis det altså er noget de normalt tilbyder, men hver sin lyst og måde at gøre tingene på er vel forskellig.

Go Tur og du vil ikke fortryde :) 

Mvh. Thaimig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for input.

Nu tager jeg chancen på tidsbestillingen. Jeg har desværre ikke mulighed for at komme igen, så bliver jeg afvist, så må det blive en anden dag. 

 

Jeg ser skam også meget frem til oplevelsen, da der har været rigtig gode anmeldelser på pigen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foto skrev, den 24/2/2017 at 09:50:

Hey der.

Legibp besluttet mig for at prøve at besøge en thai. Jeg har fundet ud af, hvor det skal være... Men jeg har aldrig besøgt en thai før, så jeg skal lige spørge om et par ting. 

 

Ringer man og bestiller tid?

Beder man bare om den fulde pakke, så ved de hvad det betyder? Jeg ved at det bliver tilbudt på stedet...

Håber på hurtigt svar ;-)

Det er helt forkerte informationer i giver manden.........Da det drejer sig om en person fra Thailand du skal besøge, skal tingene gribes helt anderledes an.

1. Det er vigtigt at du kan snakke Thai

2. Du må være klar over at kønsdelene sidder på tværs

3. Du må være klar over at sex med en asiat er helt anderledes end en dansk pige

4. Pas på du ikke bliver afhængig af den gule feber, det er set før

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 7 minutter siden:

Det er helt forkerte informationer i giver manden.........Da det drejer sig om en person fra Thailand du skal besøge, skal tingene gribes helt anderledes an.

1. Det er vigtigt at du kan snakke Thai

2. Du må være klar over at kønsdelene sidder på tværs

3. Du må være klar over at sex med en asiat er helt anderledes end en dansk pige

4. Pas på du ikke bliver afhængig af den gule feber, det er set før

Det kan du ikke være bekendt. - Fyren er ny og beder oprigtigt om lidt hjælp. - han skal have ordentlige svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, Lige nu:

Det kan du ikke være bekendt. - Fyren er ny og beder oprigtigt om lidt hjælp. - han skal have ordentlige svar.

Svaret er oprigtigt........jeg bliver ked af at du beskylder mit svar for at være for naivt til at blive taget seriøst!.....FØJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Foto skrev, for 23 timer siden:

Tak for input.

Nu tager jeg chancen på tidsbestillingen. Jeg har desværre ikke mulighed for at komme igen, så bliver jeg afvist, så må det blive en anden dag. 

 

Jeg ser skam også meget frem til oplevelsen, da der har været rigtig gode anmeldelser på pigen 

Håber, du får en god oplevelse. - Men regn med, at med thai-piger er hovedregelen: Man ved aldrig rigtigt, hvor det ender, før man har set enden. - Men det er noget af det charmerende ved de små størrelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EUwanker skrev, for 2 minutter siden:

Svaret er oprigtigt........jeg bliver ked af at du beskylder mit svar for at være for naivt til at blive taget seriøst!.....FØJ.

Jeg opfatter dig ikke som naiv. - Jeg opfatter dit svar som en morsomhed. - Som sådan er det ganske sjovt - men ikke lige velplaceret i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...