Hop til indhold
MikkelB

What to do I Berlin

Recommended Posts

Skal til Berlin medio marts,  ankommer eftermiddag og skal videre næste morgen.   Har prøvet Artemis en gang før og aldrig prøvet andre klubber. 

Findes der noget der kan konkurrere med Artemis i Berlin? Kunne godt tænke mig noget hvor der betales en gang fx i entré og så er der ellers ingen andre betalinger - findes det? Synes lidt at betalingen hver gang ødelægger oplevelsen lidt.. 

Eller er alle klubber og steder samme koncept som Artemis Dvs betal entré og betal så pr pige? Findes der f.eks. Gangbang steder og hvordan fungerer konceptet? 

Synes Artemis var fantastisk så hvis ingen kan anbefale noget bedre så er jeg på den igen. Synes pigerne var top lækre,  er til både tattoo og botox og silikone, høje og lave, super trænede og slanke. Ikke så meget til de naturlige med de naturlige ligner Phoenix Marie (som vist ikke er helt naturlig after all) 

Redigeret af MikkelB
Tilføjet og præciseret

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelB skrev, 1 time siden:

Findes der noget der kan konkurrere med Artemis i Berlin?

Desværre ikke, da Artemis er så stor at det ødelægger muligheden for andre om at starte op - men der findes flere forskellige flattrate-koncepter, men her kan du ikke vælge og vrage og med din begrænsede tid til rådighed, ville jeg nok vælge det sikre og bare nyde at være sammen med de piger, du finder mest attraktive og som giver dig den mest vedkommende service - selvom det koster noget mere.

Men kom du ofte til Berlin kunne du til en afveksling opsøge Erlebniswohnung mm.

Ellers er der selvfølgelig også div. bordellos med flere piger du kan vælge og vrage imellem - og du sparer entreen til Artemis - men har så heller ikke muligheden for at drive omkring hele dagen, se på lækre piger, dyrke lidt wellness og spise lidt god mad mm. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan komme med lidt input om flatrate i Berlin.

Jeg var afsted i september hvor jeg bla. Besøgte http://www.caligula-berlin.de/bordell.html

Stedet er lettere slidt, pigerne ikke særlig flotte og de virker heller ikke særlig interesseret i at give en god oplevelse til kunderne.

Jeg mødte en engelsk herre, som jeg faldt i god snak med. Øllene er gratis så det blev en ganske sjov aften. 

Men hvis han bare sidder alene bliver timerne lange!

Den før omtalte engelske herre havde besøgt

http://www.bordell-grunewaldstrasse23.de/startseite.html

Og det talte han ikke varm om bla. Var der en masse upsale fra pigerne. Jeg besøgte ikke selv stedet.

Den sidste flatrate i Berlin er http://www.airport-girls.eu jeg har ikke været der, men den har været meget positivt omtalt på div. Forums

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...