Doktorlove 18 Skrevet 24. Februar, 2017 Se venligst Link https://annoncelight.dk/showad/222381 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktorlove 18 Skrevet 24. Februar, 2017 En beskrivelse at Anna,s første GB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 24. Februar, 2017 Tager hun veninden med denne gang? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeforskeren 1454 Skrevet 24. Februar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 3 timer siden: Tager hun veninden med denne gang? Undskyld, - jeg kan se, det bliver først næste gang igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktorlove 18 Skrevet 24. Februar, 2017 Pigeforskeren skrev, for 2 timer siden: Undskyld, - jeg kan se, det bliver først næste gang igen. Ja det bliver næste gang - men Anna vil gerne have en oplevelse mere inden da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest young money Skrevet 26. Februar, 2017 Satans så tidligt på en hverdag ? :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktorlove 18 Skrevet 26. Februar, 2017 young money skrev, for 6 timer siden: Satans så tidligt på en hverdag ? :/ young money skrev, for 6 timer siden: Satans så tidligt på en hverdag ? :/ Mener at det er normalen for de fleste GB - det er der folk har muligheden for at stikke af ubemærket ;0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
perra 80 Skrevet 6. Marts, 2017 Vilken härlig kvinna med närvaro och energi, kåt och action i tre timmar utan paus. Det klarade inte vi killar... Dessutom visade det sig att hon är svensk! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FrankieBoy 2 Skrevet 8. Marts, 2017 Deltog her den 6-3 med ca. 8 andre brødre. Fantastisk setup med værten Doktorlove der havde styr på tingene og forholdene var rene og pæne. Anna er lige som beskrevet tidligere og total umættelig i alle 3 huller Jeg kommer helt klart igen til næste arrangement 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg