Hop til indhold

Er det mere svært for kvinder at slappe af?

Featured Replies

Skrevet

"Mænd er ligesom opdraget med, at vores egen sexualitet afhænger af, hvor gode vi er til at tilfredstille vores partner".

Kvinder er længere tid om at blive tændt og komme op at ringe..

"Kvinder derimod har nemmere ved at være lidt fraværende. Vi har sex, men hun kan også lige planlægge børnefødselsdagen i morgen"..

Kvinder er bedre til at multitaske. Det ved alle. Er det flyvske tanker og har svære ved at slappe af?

http://livsstil.tv2.dk/samliv/2017-02-23-saadan-opfoerer-maend-og-kvinders-tanker-sig-under-sex

Skrevet
ppd skrev, for 48 minutter siden:

"Mænd er ligesom opdraget med, at vores egen sexualitet afhænger af, hvor gode vi er til at tilfredstille vores partner".

Jeg tror mere at nogen mænds selvtillid afhænger lidt for meget af,  om de føler at de er en superelsker end det handler om opdragelse. Jeg kan ihvertfald ikke genkende dette seksuelle element i min opdragelse. 

Skrevet

Jeg husker særlig en kvinde, som spurgte, hvem jeg havde tænkt at tilfredsstille med den lille pjovert. Så sagde jeg det, som sandt var: Mig :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.